|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Fine grønnfarger til soverom?Vi har et veldig tropisk sengeteppe, for å si det mildt.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jeg har denne på detaljer i gangen:
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jeg følger interessert med. Er også ute etter nye farger, og kommer ikke helt inn i Deco blue-trenden. Men har heller ikke klart for meg hva jeg er ute etter. Det kan godt hende det er grønt ...
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jotun minty breeze, ikke pastell, men mer skitten grå. Har nevnt den før, vi har den på stua.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jeg syns Minty Breeze og Sjøsmaragd sammen er veldig fint.
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Balanse. Sjekk den ut - helt fantastisk!
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Oslo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Green leaf, green harmony og green marble er fine. Green marble er veldig mørk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jeg syns ikke minty breeze er det minste mintfarget, egentlig.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Men når jeg ser dem i samme bilde i tråden her nå, med sengeteppet, så ser det feil ut ja.
![]() |
#16 |
Øyboer
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Hva med å ta med teppe og får det lest av og velge rn farge veldig nært? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Det ville jeg også ha gjort. Dvs jeg gjorde det med en tapet jeg hadde. Det ble en helt annen farge enn jeg lette etter på fargekartene, men jeg ble positivt overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?
Nei, grått vil jeg ikke ha. Jeg kan muligens ha en lysere grå eller mellomgrå på de andre veggene, men jeg vil ikke ha grått som hovedfarge.
Ja, det kan jeg selvsagt gjøre, nå er jeg bare ute etter inspirasjon, om noen hadde sett noen lekre grønnfarger som kunne passe. Jeg vil ikke nødvendigvis ha en grønnfarge som er lik dem i teppet, men som passer sammen med dem. Den lyse grånne i bakgrunnen er egentlig ganske gyselig i seg selv, så f.eks. å velge den hadde blitt helt sykt.
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Jeg ville valgt den øverste av de tre Tallullah. Den var nydelig. Den i midten synes jeg blir for blå, i dette tilfellet. På de andre veggene ville jeg vurdert den som heter Pale Green, for eksempel. Jeg ville i alle fall gått mer mot grått/gult enn mot blått.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-11-16 kl 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fine grønnfarger til soverom?Den midterste der syns jeg faktisk ligner mer på det Sjøsmaragd ser ut som i virkeligheten (den øverste i min link).
![]() |
|
|