|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Det er den store refleksdagen i dag og jeg skulle gjerne hatt 40 billige eller aller helst gratis reflekser å gi i premie på et arrangement.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Trygg trafikk deler visst ikke ut lenger.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Prøv trafikkstasjon, da jeg var innom SVV i fjor delte de ut gratis reflekser i kassevis.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Takk, Adrienne, det ligger på vei hjem, da skal jeg svippe innom der.
![]() |
#6 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Hvis ikke du får tak i gratis, har Nille så jeg i går. 10,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Sjekke med en lokal bank om de har en haug å dele ut? De har ofte sånne med reklamemerker.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?
Ja, jeg får ta meg en runde i lunsjen. Hadde vært litt kjekt med noe ekstra å dele ut i tillegg til diplomer. Jeg trenger liksom 40 stykker, så må vel spørre flere steder.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Utrykningspolitiet UP deler også ut mye gratis reflekser. Ville sjekket med nærmeste vegstasjon eller politistasjon. Mulig NAF kan ha noe også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Takk for gode tips, skal kikke litt rundt.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Da jeg gikk av bussen på Aker Brygge i dag morges sto det to søte ungjenter og delte ut reflekser der - fra Codan forsikring. Jeg fikk både sånn til å ha rundt armen og refleksbrikke. Sende dem en mail, kanskje?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Jeg må ha det til i dag, men nå har jeg fått masse tips, så jeg skal ta en runde her rundt jobben (Sandvika) i lunsjen.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Sist jeg laget refleksløype fikk jeg 150 reflekser i Sparebank1.
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Jeg så akurat NÅ at utdanningsforbundet deler ut gratis vester i dag om du skriver hvor mange du vil ha i kommentarfeltet. eg snakker om Facebook altså. Det er snakk om vester.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Takk! Det høres jo lovende ut, noen!
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Takk for tips, Karamell! det er jo genialt, jeg har lagt inn allerede, så får vi håpe de har nok til oss. Rekker ikke de i dag da, men fint å få senere uansett.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Woop woop!! Sparebank 1 rett borti veien hadde! Nå har jeg 50 store reflekser å dele ut!
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Som et tips til andre;
![]() |
#20 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor man kan få tak i gratis eller billige reflekser?Jeg drar opp denne. Er det noen som vet hvor man kan få tak i gratis reflekser nu til dags, for å dele ut på barneskole? Trenger mange, over 600 elever på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|