Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tisser du i dusjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tisser du i dusjen
Ja, sikkert en gang i uken 12 16,44%
Ja, fra tid til annen når jeg ikke gidder å få hele badet vått 11 15,07%
Det har skjedd, men det var unntakstilstand 19 26,03%
Nei, men det gjør vel ikke noe om noen annen gjør det hjemme hos seg 10 13,70%
Uæææææææææeeeeee! Så ekkelt! 21 28,77%
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-16, 15:59   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tisser du i dusjen?

Dette er den store spørreundersøkelsen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 16:07   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tisser du i dusjen?

NEI!

Men hva andre gjør, så lenge det ikke er i MIN dusj, det legger jeg meg ikke borti. :Tållerang:

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 16:08   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke siden jeg hadde et issue i underlivet som gjorde dobesøk greit ubehagelig en kort periode.

Jeg tror jeg hadde noe sånt:

Regner med at dere skjønner hvorfor det var vondt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 17:13   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremte jeg alle andre bort fra tråden?

Gammel 15-09-16, 17:31   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var hvertfall usedvanlig visuell, Joika. Synes han mannen kom litt uheldig ut av sammenligningen også. Fnis.

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Det kunne ikke ramle meg inn, faktisk, jeg synes det er en ekkel tanke.

Gammel 15-09-16, 17:48   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes også at det er en ekkel tanke. Og det virker liksom så teit sløvt. Jeg tisser alltid før jeg dusjer, i do, den er jo i samme rom. Men hva andre gjør i sin dusj det bryr jeg meg ikke om altså.

Gammel 15-09-16, 18:18   #7
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort, dusjen er ikke en do. Og ja, jeg skjønner at urin er sterilt og sånn sett ikke verre enn mye annet man dusjer av seg, men jeg synes det er ekkelt likevel. Og man kan vel holde seg de 5 minuttene dusjen tar.

Gammel 15-09-16, 18:32   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Muligens skjedd etter fødsel, men det er lizzom ikke så ofte.

Gammel 15-09-16, 20:22   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, alltid. Jeg synes det er mye bedre å stå og tisse, så jeg har helt sluttet å bruke doen til tissing.

Neida. Jeg tisser før jeg dusjer, men om det skulle kommer noen dråper i dusjen, så går det helt fint. Jeg labber ikke over badegulvet med shampo i håret og såpe på kroppen for å unngå at glemte dråper ikke skal gå i dusjsluken. Men jeg velger ikke dusjen fremfor doen altså.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:26   #10
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, alltid. Jeg synes det er mye bedre å stå og tisse, så jeg har helt sluttet å bruke doen til tissing.

Neida. Jeg tisser før jeg dusjer, men om det skulle kommer noen dråper i dusjen, så går det helt fint. Jeg labber ikke over badegulvet med shampo i håret og såpe på kroppen for å unngå at glemte dråper ikke skal gå i dusjsluken. Men jeg velger ikke dusjen fremfor doen altså.

"Om det kommer noen dråper"... "glemte dråper"...?

Gammel 15-09-16, 20:37   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

"Om det kommer noen dråper"... "glemte dråper"...?

Ja, også kalt resturin. Når man sitter er blæren i en annen stilling enn når man står. Det samme gjelder tarm og livmor. Man kan derfor få en "bøy" på blæren, slik at man må lene seg fremover eller presse hardere for å få ut de siste dråpene. Typisk noe man ikke gjør når man har det travelt og typisk derfor (også) at jenter/kvinner kan lekkasje eller uvi. Fordi man ikke tømmer blæren godt nok, og det ligger litt urin igjen i blæren.
Rein anatomi.

Gammel 15-09-16, 20:43   #12
Joika
Pauset

Standard

Ja, også kalt resturin. Når man sitter er blæren i en annen stilling enn når man står. Det samme gjelder tarm og livmor. Man kan derfor få en "bøy" på blæren, slik at man må lene seg fremover eller presse hardere for å få ut de siste dråpene. Typisk noe man ikke gjør når man har det travelt og typisk derfor (også) at jenter/kvinner kan lekkasje eller uvi. Fordi man ikke tømmer blæren godt nok, og det ligger litt urin igjen i blæren.
Rein anatomi.

Huh, det kan jeg aldri huske å ha opplevd. Må jo være litt kjipt å føle at man lekker litt? :seriøs:

Gammel 15-09-16, 20:50   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Ja, fra tid til annen når jeg ikke gidder å få hele badet vått

Men egentlig er det vel løgn siden jeg nesten alltid bader. Da tisser jeg hvert fall ikke. Det betyr at badet blir vått.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:51   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Huh, det kan jeg aldri huske å ha opplevd. Må jo være litt kjipt å føle at man lekker litt? :seriøs:

Det er det sikkert. Man trenger ikke lekke selv om man har noen ml resturin i blæren. Men man kan velge å slippe dem (=dråpene, det er ikke snakk om fossefall) løs der og da (i dusjen) eller labbe på do. Rennende vann påvirker jo hvor lett det er å knipe igjen, i tillegg til viljen.

Gammel 15-09-16, 21:26   #15
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Gammel 15-09-16, 22:09   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I krise har jeg gjordt det. Blir tissetrengt når jeg dusjer nesten uansett og da har det hendt at jeg ikke har klart holde igjen. Har lært meg å tisse før jeg dusjer enten jeg kjenner at jeg må eller ikke.

Gammel 15-09-16, 22:34   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde det vel en og annen gang etter at jeg hadde sydd x antall sting etter første fødsel. Men ellers er ikke det noe jeg bedriver.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 23:12   #18
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rein anatomi.

Er det dette som er forklaringen altså. Jeg går alltid på do før jeg dusjer men har nok et hemmelig lager som gjemmer seg til jeg står i dusjen
Og miljøvennlig som jeg er, lar jeg det stå til.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 07:53   #19
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat det ser jeg på som null stress. Om man tisser i dusjen etter man har skrudd av vannet og er klar til å gå ut, er det selvfølgelig ekkelt, men ellers ser jeg virkelig ikke hvorfor urin skulle være noe verre enn mensblod, svette og hår.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 09:02   #20
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke siden jeg hadde et issue i underlivet som gjorde dobesøk greit ubehagelig en kort periode.

Jeg tror jeg hadde noe sånt:

Regner med at dere skjønner hvorfor det var vondt.

My eyes!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.