|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Surprise-party med Comic Con-temaMannen min fyller 40 neste år. Som den ultra nerd boy han er trenger han en fest som står i stil. Siden han drømmer om å reise til San Diego på Comic Con, velger jeg å ha det som tema. Jeg skal ordne kostyme til ham (star wars-relatert), utover det han allerede har som cosplayer. (Jeg sa jo han var nerd boy.
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Surprise party med Comic Con-temaUtrolig kult! Har ingen tips, for jeg har aldri gjort noe sånt, men gleder meg til referat.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Surprise-party med Comic Con-temaJeg søkte på Comicon themed birthday og Comics birthday på Pinterest, og der kommer det opp ganske mange kule tips.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Surprise-party med Comic Con-tema
Genialt! Det skal jeg gjøre! Ikke det at doen og gangen er større enn en koffert, men man gjør det man kan med hva man har.
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Surprise-party med Comic Con-temaJa, bare noe smått som gjør det gøy. Lite til trenger mindre deco.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Surprise-party med Comic Con-temaHaha gleder meg ihjel. Lurer på hva jeg og G skal være.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Surprise-party med Comic Con-tema
Bursdagen er i mai, så det er vel en liten stund før CCSD, men programmet bør vel kanskje ha blitt offentliggjort innen det. I hvertfall deler av det.
![]() |
![]() |
|
|