Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kosedress?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-07, 22:07   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Kosedress?

Tips anyone?

Jeg har aldri hatt sånn kosedress jeg.. men kjente etter badet i dag at det kunne vært greit å krype inn i en før jeg la meg

Hvor får jeg kjøpt?

Noen som har noen litt fine å anbefale?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 22:08   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosedress?

Eg syns dei som dei selge på BYoung er fine. 199 bruke dei å koste. I sånn kosestoff. Eg har lyst på en slik i brunt, men må kanskje vente til hausten?

Gammel 19-06-07, 22:09   #3
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine og fine - B-young selger skikkelige kosedresser iallfall, i ulike farger.

Gammel 19-06-07, 22:11   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg syns dei som dei selge på BYoung er fine. 199 bruke dei å koste. I sånn kosestoff. Eg har lyst på en slik i brunt, men må kanskje vente til hausten?

Kanskje?
Selv om det i perioder føles som høst her nå og..

Gammel 19-06-07, 22:12   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine er dei vel ikkje akkurat, men er jo sjeldent fint med sånne ting da.

Du har jo Bulabukse forresten!! Er jo kosebukse i massevis det vel?

Gammel 19-06-07, 22:13   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har Vero Moda hatt noen fine. Ikke var de dyre heller
Vanligvis er jeg en størrelse over Vero Moda klærne, men disse kosedressene var ok. Kunne bruke L (de hadde xl også)

Gammel 19-06-07, 22:14   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fine er dei vel ikkje akkurat, men er jo sjeldent fint med sånne ting da.

Du har jo Bulabukse forresten!! Er jo kosebukse i massevis det vel?

Nja, skeptisk .
Synes de er så posete oppe.

Næh, vi får se!
Skal sjekke B Young.

Gammel 19-06-07, 22:15   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Posete oppe?? Akkurat som ei kosebukse er så snasent uansett.

Gammel 19-06-07, 22:17   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Posete oppe?? Akkurat som ei kosebukse er så snasent uansett.

Njei, men prøvde Laila si.. og den er liksom så høy og posete i livet?
Tror en kosebukse kan sitte litt bedre iallefall.
Er jo ikke noe jeg skal dra på shopping i

Gammel 20-06-07, 06:52   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Her har vi "kosedresser" i fleng. Kjøper gjerne joggebukser med tilhørende gensere/hettegensere fra H&M De egner seg godt somkosedresser, samt at de brukes i treningssammenheng til tider også.

Kosemosedress er et must.

Sist redigert av Fruktflua : 20-06-07 kl 07:15.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 07:10   #11
Left
Passiv

Standard

Cubus har sånne dresser i forskjellige farger. Jakke og bukse er det de har tror jeg, i chenille eller velour eller hva søren det heter. Litt pusete stoff (uææ for en forklaring.)

Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 07:14   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Guniss,da , det er ikke meningen at du skal være sexy i en kosedress, det er meningen at du skal ha det komfotabelt og deilig i den Så ikke tenk så mye på utseende, finn noe du trives med. Selv har jeg ei grå joggebukse som jeg bruker forskjellige tskjorter til, funker helt fint det

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 08:07   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har ikke prata om å være sexy heller

Men vil jo ha noe behagelig.. !

Gammel 20-06-07, 08:08   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har ikke prata om å være sexy heller

Men vil jo ha noe behagelig.. !

okeida, men behagelig og pent trenger jo ikke være synonymt heller

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 08:09   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

okeida, men behagelig og pent trenger jo ikke være synonymt heller

Nja, litt ok må den nå være...

Gammel 20-06-07, 12:05   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Njei, men prøvde Laila si.. og den er liksom så høy og posete i livet?
Tror en kosebukse kan sitte litt bedre iallefall.
Er jo ikke noe jeg skal dra på shopping i

Må bare si meg enig med guniss her. De Bula-buksene er virkelig posete i livet. Det er liksom alt for mye stoff. Hverken pent eller behagelig, synes jeg. (På meg altså. Så mye stoff at jeg legger merke til det hos andre er det tross alt ikke snakk om.) Derfor er jeg litt forundret over at omtrent annenhver person jeg treffer på tur har disse buksene.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 12:13   #17
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Velurkosedress er et must i mitt klesskap. Perfekt sofakoseplagg! Har brukt de fra BYoung de siste årene, og har ny farge hver sesong. Syns buksene fra BYoung sitter bedre enn de fra HM og Vero Moda.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:19   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så noen fine på Cubus, i brunt. Men bare str S og M.
Skal sjekke B Young.

Gammel 23-06-07, 20:12   #19
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Føler meg truffet ja. Kosedresser burde igrunnen være bannlyst, men klarer liksom ikke si farvel til dem.
Sitter her i grå velourbukser fra juicy og en sterk rosa hettegenser fra juicy i terry stoff.

Finner du noen i terry stoff ("håndkle") stoff, er disse absolutt å anbefale.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:29   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitter i Bula og tskjorte as we speek.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.