|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva søren gjør jeg nå...Mannen og datteren har dratt på hytta. Jeg og sønnen skal kjøre etter på onsdag. Og nå har ryggen min konka. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Hva søren gjør jeg nå...De tok toget, bilen er her... 😳 blir sikkert kjempeglad hvis de må hente meg... Nope. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva søren gjør jeg nå...Håper du er bedre. Kjipt for mannen å reise tilbake for å hente deg, selvsagt, men det er da verst for deg, stakkars!
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva søren gjør jeg nå...Hvis ryggen din har konka slik jeg tolker "konka", er bilkjøring det verste du kan gjøre. BTDT. Og det var legen som sa det, ikke jeg. Det har dels med sittestillingen å gjøre, dels at det er statisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva søren gjør jeg nå...Håper du er bedre slik at du får reist. Ta toget.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hva søren gjør jeg nå...Jeg er litt bedre i dag. Og er jeg heldig er jeg enda bedre i morgen. Så da satser vi på å dra og legge inn en haug av pauser. Turen tar normalt 1 time og 45 minutter. Så får vi bare ta det som det kommer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|