Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-17, 15:01   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Kul

Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom?

Ja, altså. En stk surmulende 15åring. Han vil være med på storbyferie da men for å få ålreit ferie for oss andre også så må vi legge litt til rette.

Da vi var i London i sommerferien i 2013 fant jeg et hotell med svømmebasseng som hadde åpent fra 07-23 og det var helt supert. Gutta badet både før og etter sightsiingrunden og alle hadde det fint. Brukte det som gulrot.

Nå har jeg funnet et flott hotell med utendørs basseng i Barcelona. Det er en smule dyrt men for å få litt ro og hygge selv og for at gutta også skal ha noe å holde på med når vi er på hotellet så kan det være lurt.
Han er opptatt av trening og hotellet har også treningsrom, ser av bilder at de har tredemølle og sykler.

Men hvor dyrt er du villig til å gå for å få dette? Ser jo at vi kan få rimelig hotell uten basseng men det blir nok ikke det samme, selv om byen har strand i nærheten.

Og om noen er kjent i Barclona. Jeg finner ikke helt ut av hvor det er fint å bo, dette ligger 8min unna havnen (der Akvariet er). Er det sentralt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.