|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Et glass vin på sommeravslutningEr det innafor å servere et glass vin til foreldrene på sommeravslutning for barn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningDet synes jeg hørtes veldig rart ut for å være ærlig. Ikke innafor i min verden.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningSommeravslutning for barnas aktiviteter? Høyst unormalt med alkohol, og jeg hadde reagert.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningJeg ville ikke gjort det offisielt som på en skole eller i en barnehage, men på et treff hjemme hos oss kunne det skjedd.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningPå en organisert avslutning for barnehage/skole ville jeg nok synes at det var litt rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningTanken har aldri falt meg inn, men nå som jeg prøver å tenke den lander jeg på at jeg synes det høres merkelig ut. Det ville jeg ikke gjort.
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningJeg synes ikke det er innafor, ikke i nærheten en gang.
![]() |
#11 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningJeg synes ikke det. Og jeg er relativt liberal av meg. På grunnskoler er det ikke lov å servere alkohol, det står i opplæringsloven.
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningDet ville jeg syntes var rart.
![]() |
#14 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningJeg hadde syntes at det ville være en rar og uvanlig ting. Jeg hadde sannsynligvis ikke drukket det glasset. Både fordi det var mange barn tilstede, og fordi det logistikkmessig sannsynligvis ville blitt mer utfordrende uten tilgang på bil (da tenker jeg ut fra hvor vi pleier å ha våre avslutninger)
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningKun hvis avslutningen er av helt privat karakter. Men jeg klarer ikke se fir meg hva slags anledning det skulle vært, egentlig. I skole- eller aktivitetsregi synes jeg det er neinei. Mest fordi man ikke vet hvem som evt har etbproblemstisk forhold til alkohol, og et arrangement/aktivitet i regi av feks et idrettslag bør skåne ungene for slik.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Et glass vin på sommeravslutningJeg klarer ikke komme på et eneste arrangement som markerte en avslutning for barn hvor jeg hadde følt det greit med alkoholservering til foreldrene.
![]() |
|
|