Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vårsko/skoletter! Hva har dere på?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-16, 14:35   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vårsko/skoletter! Hva har dere på?

Hva har dere på føttene nå?

Jeg er på jakt etter skoletter som jeg kan bruke både til skjørt/kjole og bukse. Ikke for høye hæler. Ikke sort.

Og et par vårsko til bukse som ikke er for kjerring altså litt sporty.

Og med det samme jeg er i gang Hvilket merke i jeans/dongeribukse med høyt liv ser bra ut på ei på knappe 1.60. Nokså smal over rumpa og lårene, men en mage som er i veien?

Skal shoppe i helgen med min tenåringsdatter, og ingen av oss er noen shoppere hva klær gjelder

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 14:55   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårsko/skoletter! Hva har dere på?

Jeg sliter ALLTID på våren!
Finner så lite som passer til meg av småsko. Synes mange kler sneakers til skjørt og kjole, men ikke meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 15:00   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hele tre par.

Nike Air sneakers i mørkeblå, Angulus Chelsea boots i brunt og disse sorte lave fra Clarks.

http://www.footway.no/glick-darby-black-leather.html

Nei, ikke sort?

Gammel 17-03-16, 15:04   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg sliter ALLTID på våren!
Finner så lite som passer til meg av småsko. Synes mange kler sneakers til skjørt og kjole, men ikke meg

Sneakers til kjole og skjørt passer ikke meg heller.
Men kunne trengt noe slikt til bukse.

Også er jeg altså på jakt etter skoletter. til bukse/kjole Nå er det jo hverken vinter eller vår ute.

Småsko/ballerinaaktig til kjole og skjørt fant jeg endel av i fjor.

Gammel 17-03-16, 15:10   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har disse ankelbootsene i flere farger. De funker til både skjørt og bukse, og har ikke for høye heler. De er overraskende gode å gå med også.

Gammel 17-03-16, 15:13   #6
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har disse ankelbootsene i flere farger. De funker til både skjørt og bukse, og har ikke for høye heler. De er overraskende gode å gå med også.

Veldig fine men litt for høye for meg Sånn utifra bildet altså.

Gammel 17-03-16, 15:24   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har jo alle forskjellige preferanser på hva vi anser som "høye heler". Disse er for meg i kategorien "lavere enn jeg har brukt", p.g.a. dårlig rygg.

Men slike typer boots kommer med ulike helhøyder.

Sneakers kan jeg ikke uttale meg om da jeg kun bruker de til trening- og turtøy.

Gammel 17-03-16, 15:26   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har (blant annet) disse uforede støvlettene fra Vagabond:

De er i deilig skinn og finnes i flere farger og ankellengde også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 17:13   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ender alltid opp med sneakers på denne tiden, til skjørt, kjoler og bukser.
Veksler mellom et par hvite klassiske Reebok i skinn og et par sorte Nike Airmax.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 17:26   #10
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har så brede føtter at jeg sjelden finner sko. Jeg fant endelig fantastiske vintersko, og nå er jeg sur for at de ikke kan brukes lenger. Jeg har et par gamle, utslitte, stygge, men vanntette sko fra Viking. Det er alt jeg har for denne årstiden.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 17:37   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg går svært lite i joggesko. Føler meg utrolig bomsete i de.
Nå bruker jeg en type sneakers med kilehel. Og en ankelstøvlett fra Gabor

Lignede disse
Sorry.

Og disse fra Gabor.

https://www.zalando.no/gabor-ankelbo...1n048-k11.html
Disse er kjempegode å gå i. Klikker litt da men da hører man at jeg kommer.

Gammel 17-03-16, 17:41   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg disse i går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 19:14   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Er ikke sneakers det samme som joggesko? Jeg har et par svarte joggesko jeg bruker mye, de får nok en sesong til selv om de er på den slitte siden. Jeg skifter uansett til pumps på jobb, så om det ser rart ut er det til og fra. Skal jeg være finere bruker jeg svarte ankelstøvletter eller noen enkle skinnsko. Har nok rom for fornyelse, dog.

Gammel 17-03-16, 19:14   #14
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjøpte meg disse i går.

Til jeans var de fine Kunne tenkt meg et par stk i ulik farge.

Gammel 17-03-16, 21:47   #15
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sko fra Ten Points som jeg bruker til alt

Jeg har egentlig brukt gjennom hele vinteren også, men så har jerg bare fem minutter til jobb da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 22:36   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Er ikke sneakers det samme som joggesko? Jeg har et par svarte joggesko jeg bruker mye, de får nok en sesong til selv om de er på den slitte siden. Jeg skifter uansett til pumps på jobb, så om det ser rart ut er det til og fra. Skal jeg være finere bruker jeg svarte ankelstøvletter eller noen enkle skinnsko. Har nok rom for fornyelse, dog.

Sportysko som ikke er ment for jogging er hva jeg kaller sneakers.
Slike for eksempel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 22:37   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Blomstrete tøysko eller Toms passer da fint til skjørt og kjole syns jeg. Men det er kanskje ikke hva man går med i Norge på denne tiden av året?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 22:41   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Blomstrete tøysko eller Toms passer da fint til skjørt og kjole syns jeg. Men det er kanskje ikke hva man går med i Norge på denne tiden av året?

Ikke hos oss, i alle fall - fortsatt kuldegrader om morran her.

Jeg liker ikke skoletter eller joggesko til skjørt og kjoler - på meg selv, så jeg bruker høye, ufora støvletter nå. Når det blir varmere, blir det nok sko med rem over ankelen igjen. :enspora:

Gammel 17-03-16, 23:20   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bruker Chelsea boots, sneakers og disse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (6,0 KB, 22 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 23:20   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har (blant annet) disse uforede støvlettene fra Vagabond:

De er i deilig skinn og finnes i flere farger og ankellengde også.

Åh, nå ble jeg faktisk forelsket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.