|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?Eldste fikk smoothiemaker til jul, og jeg tenkte at jeg kanskje kunne lage meg noen måltider med smoothies. Noen som har noen gode oppskrifter? Gjerne med grønnsaker |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?Jeg lager stort sett av en veldig moden banan, frosne jordbær og bringebær, gulrot, gurkemeie (fordi jeg har en mor med leddgikt og prøver å forebygge) og appelsinjuice. Ellers hiver jeg oppi det jeg har til overs - litt brokkoli eller pære eller eple. Blir stort sett veldig godt!
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?
Takk for tips! Bruker du malt gurkemeie? Jeg har mye muskel- og leddplager og mener jeg har lest at gurkemeie er smart å bruke, men husker ikke helt i farten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?Frosne bær, helst blåbær |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?En banan, en halv avokado, en dæsj yoghurt og en dæsj eplejuice syns jeg blir godt. Hvis jeg vil være skikkelig sunn hiver jeg oppi en neve spinat også.
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?Jeg bruker ofte kefir eller annen surmelk, havremelk eller yoghurt naturell som basis, men det er jo en smaksak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?
Fryser ikke gulrot og grønnsaker, ei heller banan.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Gode smoothies, gjerne med grønnsaker?Når jeg lager selv har jeg oppi egg, kokosmelk, olje, yoghurt, nøtter eller avokado for å gjøre det mer mettende.
![]() |
|
|