Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har du begynt å høre på den nye sesongen av Serial?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-15, 12:57   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du begynt å høre på den nye sesongen av Serial?

Det har jeg! Den ble lagt ut på torsdag, og var så etterlengtet at siden kræsjet fullstendig.

Denne gangen tar de for seg hva som egentlig skjedde da den unge soldaten Bowe Bergdahl forlot posten sin i Afghanistan og ble tatt til fange av Taliban.

Jeg er allerede fascinert. Der hvor første sesong ganske raskt ga meg klart sympati for Adnan, så er jeg litt mer på "er han helt dust, eller!?" denne gangen. Jeg blir utrolig fascinert av hva i et menneske som får det til å velge den løsningen han gjorde framfor andre, mer konvesjonelle kanaler for å sette lys på det ha ville.

Sitat:

In May 2014, a U.S. Special Operations team in a Black Hawk helicopter landed in the hills of Afghanistan. Waiting for them were more than a dozen Taliban fighters and a tall American, who looked pale and out of sorts: Bowe Bergdahl. Bergdahl, a U.S. soldier, had been a prisoner of the Taliban for nearly five years, and now he was going home.

President Obama announced Bergdahl’s return in the Rose Garden, with the soldier's parents at his side. Bergdahl's hometown of Hailey, Idaho, planned a big celebration to welcome him back. But then, within days—within hours of his rescue, in fact—public reaction to his return flipped. People started saying Bergdahl shouldn’t be celebrated. Some of the soldiers from his unit called him a deserter, a traitor. They said he had deliberately walked off their small outpost in eastern Afghanistan and into hostile territory.

Hailey canceled its celebration. The army launched an investigation. Finally, in March, the military charged Bergdahl with two crimes, one of which carries the possibility of a life sentence. Through all of this, Bergdahl has been quiet. He hasn’t spoken to the press or done any interviews on TV. He’s been like a ghost at the center of a raucous fight.

Now, in Season Two, we get to hear what he has to say.

https://serialpodcast.org

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.