|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Gavehjelp - student 27 årMin bror holder på med master. Han har klart å produsere et gaveønske. Det er fint, men han har bursdag første juledag, så jeg trenger tips.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årGavekort på Amazon er jo en mulighet da! Whiskey og, for den saks skyld, men liksom litt fantasiløst? Jeg har vurdert litt whiskeykaraffel, for det kan være noe han liker om designet er stilig
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årHva med en japansk whisky . Det er jo litt mere spennende og skal være like bra som skotsk elle irsk whisky |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årGavekort på universitetsplassen eller Norli så han får gleden av å gå i bokbutikken fysisk kanskje? Fine whisky-glass? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årEn god flaske whisky og en pakke whiskystener Sist redigert av gnuri : 14-12-15 kl 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årJeg kjøpte en PC-veske (skulderveske)på Notabene til broren min i samme kategori. Ta en kikk der👍
![]() |
#11 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årJapansk whisky er stas! Eller kanskje noen fjonge whiskyglass? Studerer han kinesisk er han antagelig interessert i kinesisk kultur, så kanskje en fin smijernstekanne med kopper til, eller gavekort/annet artig fra Palais des Thes, de har mye god kinesisk te? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årKonsertbilletter, teaterbilletter, restaurantgavekort, ølkurs hos Ringnes (siden jeg ikke vet om det finnes whiskeykurs), pistolskyting?
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gavehjelp - student 27 årFin gave, Che.
![]() |
|
|