Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-15, 13:26   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...

... og som har litt hofter: Hvor stramt skal det egentlig sitte? Er det meningen at skjørtet skal gå litt "innover" igjen nedenfor hoftene, eller er det da for lite? (Meningsløst spørsmål, egentlig, jeg ser jo det, men prøver likevel. ) Er denne skjørtefasongen egentlig egnet for pære-/timeglassfiguren?

Gammel 14-09-15, 13:28   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...

Ja, mine gjør i hvert fall det, og jeg har ikke spesielt runde hofter?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 13:31   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

De skal liksom klemme om både hofte og lår, så da går de innover igjen ja. De er jo perfekte for timeglass, eller? Kjøper du ett som er litt høyt på livet, får du jo vist frem hele fasongen .

Gammel 14-09-15, 13:32   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det går innover igjen, og fremhever bakenden på en perfekt måte. Jeg har både midje, pupper og rumpe og trives godt i blyantskjørt.

Gammel 14-09-15, 13:38   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De andre over sier det. jeg har relativt brede hofter ift midjen og lårene, så jeg må ofte ned en str ift vanlig str, ettersom min vanlige str blir for stor rundt midjen. Synes de aller fleste kler det jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 13:45   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe særlig til midje å skryte av, men jeg kler, tror jeg , blyantskjørt så lenge de har litt stretch i livet. Mine sitter stramt rundt hofte og rumpe og går så innover. Jeg synes de framhever lange bein og noenlunde stram rumpe, som jeg har fått tildelt, og hvis de er litt løsere i midjen (ikke knapp og glidelås, med andre ord) og jeg har en topp som går litt ned på magen, skjuler de også et litt slapt mageområde, som jeg også har fått tildelt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 13:47   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De andre over sier det. jeg har relativt brede hofter ift midjen og lårene, så jeg må ofte ned en str ift vanlig str, ettersom min vanlige str blir for stor rundt midjen. Synes de aller fleste kler det jeg.

Bare vent og se! Neida.

Ja, det er akkurat det som er saken her - jeg har kjøpt en veldig figursydd kjole, i to ulike størrelser. Den minste sitter som smurt på overkroppen, slik jeg liker det, men føler at den blir i strammeste laget over hoftene. Den største er litt slakk og "bretter seg" under puppene, noe jeg erfaringsmessig blir gående og ergre meg over. Den er litt videre over hoftene, men i praksis var det ikke rare forskjellen. Hm.

Gammel 14-09-15, 13:51   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 13:54   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det er denne kjolen - som ser nokså rett (og litt vid bakfra, i livet) ut på denne modellen, men den er altså alt annet enn rett:

Gammel 14-09-15, 13:57   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

På toppen av det hele kom jeg i skade for å snuble over denne fra samme merke, King Louie, som jeg veit vil være "safere" i fasongen. Kanskje jeg bare skulle returnere begge utgavene av den første.

Gammel 14-09-15, 14:24   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ikke noe særlig til midje å skryte av, men jeg kler, tror jeg , blyantskjørt så lenge de har litt stretch i livet. Mine sitter stramt rundt hofte og rumpe og går så innover. Jeg synes de framhever lange bein og noenlunde stram rumpe, som jeg har fått tildelt, og hvis de er litt løsere i midjen (ikke knapp og glidelås, med andre ord) og jeg har en topp som går litt ned på magen, skjuler de også et litt slapt mageområde, som jeg også har fått tildelt.

Samme her!

Gammel 14-09-15, 14:26   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...jeg så nå at det sto ..og som har litt hofter...i HI, så jeg burde sikkert ikke ha svart. :ikke skapt til å føde barn:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 14:26   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, da er du figurmessig nokså motsatt av meg. Jeg har for så vidt stram rumpe og lår, jeg også, som i mye muskler - men under et lag av noe annet.

Gammel 14-09-15, 14:30   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker blyantskjørt som sitter godt over rumpe/hofter, men som ikke er helt slick hele veien. Da ser jeg litt ut som en slange som nettopp har spist Men de som er helt rette - som kjolen du har langt inn her, så trives jeg veldig godt i fasongen.

Gammel 14-09-15, 14:33   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Den ser ikke rett ut på meg, dessverre. Egentlig tror jeg at jeg kler best om det er en liten vipp utover igjen helt nederst. Skal se om jeg får dristet meg til å ta et bilde i kveld. Jeg ser litt ut som en slange som nettopp har spist, ja, der sa du det. (På den annen side er stoffet her elastisk, så jeg regner med at jeg vil få strukket det litt ut på sykkelen. )

Gammel 14-09-15, 14:55   #16
Varta
Bookhouse girl

Varta sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Jeg har ingenting fornuftig å si bortsett fra at jeg elsker begge kjolene og sikkert hadde kjøpt begge. Nydelig farge og lekkert snitt. Selv har jeg korte bein, og det gjør at litt kortere skjørt ser best ut på meg. Lengde under kneet = stumpete.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 15:03   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Varta, her.

Jeg har ingenting fornuftig å si bortsett fra at jeg elsker begge kjolene og sikkert hadde kjøpt begge.

Heldigvis har jeg ikke gjort det. Au, au.

Korte bein her også, så det KAN tenkes at den siste der blir i lengste laget. Den første var OK, tror jeg, skjønt akkurat den smale modellen hadde kanskje gjort seg med kortere lengde på meg, ja.

Gammel 14-09-15, 15:12   #18
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har både hofter, mage og rumpe, for å si det sånn, men blyantskjørt funker som en kule på meg. Det jeg ikke kan ha, er smale kjoler der det er markert liv i midten. De må være "hele", liksom. Hvis de går inn i midten blir alt bare trist. Men fine kjoler, da!

Gammel 14-09-15, 15:16   #19
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blyantskjørt er ikke så pent på meg som har lår som synes. Hofter og rumpe er fint i blyantskjørt, men ikke sånne lår som jeg har.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-15, 15:17   #20
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

På toppen av det hele kom jeg i skade for å snuble over denne fra samme merke, King Louie, som jeg veit vil være "safere" i fasongen. Kanskje jeg bare skulle returnere begge utgavene av den første.

Hvor, hvor?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.