![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() PensjonistbilHei trenger tips til bil for 70-åring, helst en bil som har best potensiale for å kunne kjøres også når han er 80. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: pensjonistbilMine foreldre som er 80+ begge to kjøpte seg en Golf for et par år siden og er veldig fornøyde. Automatgir, ikke den minste motoren, parkeringsass.. Moren min er veldig kort, faren min veldig lang, men begge kan stille inn setet slik at de sitter behagelig. Jeg har kjørt den en del, både langtur og bykjøring, og jeg synes den er bra til å være såpass liten. Nok plass til bagasje er det også. Nybil ligger kanskje noe høyere enn det spennet du har oppgitt.
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: pensjonistbilJeg og tenker Golf, eller Toyota Auris.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PensjonistbilHørt hørt Skoda Yeti anbefalt til den gruppa, også. Den er vel litt dyrere enn du nevner ny, men å kjøpe en ganske ny brukt eller en demo kan være et godt alternativ. Kjøpte demobil selv, og den er fullpakket av duppeditter jeg aldri hadde giddet å betale fullt for, men som er veldig behagelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: PensjonistbilJeg kjørte Toyota Yaris for noen år siden, og det var bare meg og folk over 70 som kjørte Yaris.
![]() |
![]() |
|
|