|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg er på jakt etter en ny høst/vinter-kåpe i litt casual stil, og har sett på Montana fra Søs Jensen. Noen som har den eller har prøvd den? Erfaringer?
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg har skalljakke derfra som har holdt godt i flere år. Det ble hull i den ene lomma relativt fort, men ellers har den vært helt topp.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg har regnjakke/kåpe fra 2008. Den lever fortsatt. Ingen hull eller noe sånn - men dog noe helt annet enn jakka du vurderer. Jeg har sett jakkene og kan i alle fall si at de er velidgp ene om ikke annet.
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg hadde en Søs Jensen regnkåpe fra ca 2010 som jeg har mistet.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg har hatt en regnjakke derfra like lenge som Palmen og den er fortsatt like fin, så kvaliteten er det ikke noe å si på.
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Den er intet mindre enn perfekt. Fin og behagelig. Min har holdt masse bruk i 3 år.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Du har Montana, Trulte? Hvordan er den i str?
![]() |
#8 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?
Jeg har montana ja. Med knallrosa for og messing gliselåser, og gråbrunt teddyfor i hetta og mørkeblå utenpå. Normal i størrelse, og jeg liker at den er akkurat passe romslig.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Var og prøvde i dag! Wow, den var fin! Jeg har lange armer, så måtte ha M. Da var den passe romslig og lang nok på ermene. Sleit veldig med å velge farge da, mørkeblå var veldig fin på, men den grønne var kanskje hakket finere. Mannen er nå sendt ut for å kjøpe birsdagsgave, haha!
![]() |
#10 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Jeg har kjøpt denne i marineblå i dag. Kjempefornøyd! Veldig god passform, synes jeg. Gleder meg til å ta den i bruk!
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Hvilke type butikker fører merket? Bor i Bergen. Trenger noe vanntett og varmt. Frysepinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?Selma: Ja, sant den var fin!! Utrolig kledelig og god på, jeg ble helt forelska. Mannen synes også grønn var finest til meg da vi så på bilder, så nå er jeg spent på hvem han endte med (jadda, pakken står i trappa, jeg har først bursdag om over to uker).
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 05-09-15 kl 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Erfaringer med Søs Jensen jakker/kåper?
Haha! 3490,-
![]() |
|
|