|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Svart cardigan i kjedebutikkTrenger ny svart cardigan som kan kjøpes i (kjede)butikk.
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart cardigan i kjedebutikkJeg kjøpte nettopp på Floyd. Har vasket den, og den tålte i hvert fall første møtet med maskinen bra.
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Svart cardigan i kjedebutikkJeg kjøpte nettopp en på Vero Moda (av alle steder). Passe fast i stoffet, men har ikke brukt den lenge nok til å vite hvor godt den holder seg i vask. Ikke akkurat ull, da...
![]() |
#4 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart cardigan i kjedebutikkJeg liker cardigans fra Filippa K. Enkle og fantastisk kvalitet. Vet ikke om de har lange, men de har jo et rimelig greit basisutvalg, så det er ikke umulig.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Svart cardigan i kjedebutikkJeg har nettopp bestilt meg en på, hmmm Zalando? Eller var det Ellos? Jeg bestilte noe begge steder.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Svart cardigan i kjedebutikkHusker du den svarte jeg hadde på sist jeg så deg, utenpå kjolen? I ull. Den er kjøpt på Benetton på nærsenteret.
![]() |
|
|