|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Vi har pusset opp. Panelovnenene våre er over ti år gamle. De fungerer for så vidt greit, men før vi lager stygge hull i de nysparklede veggene våre tenkte jeg å undersøke om det har skjedd noe nytt og revolusjonerende på panelovnfronten de siste ti årene ...
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Det finnes enormt mye kult. Google (bildegoogle) "fine panelovner". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Jeg har et par Mill, en i glass og en i stål. Jeg er mer fornøyd med stål. Hvis jeg ikke husker feil, kan den fåes i større varmegrad (1200w). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Jeg har kjøpt kjedelige, gammeldagse panelovner men med ekstra styringspanel slik at jeg kan senke temp'en på dag- og nattestid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Vi kjøpte Adax Neo da vi pusset opp huset for fem år siden. Nå, rett etter reklamasjonstiden gikk ut konket den ene ut.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Vi har Mill, veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!Jeg henger her litt, vi går bort fra vannbåren gulvvarme til panelovner. Hvilken finnes det styring til? Viktig med nattsenking og mulighet for å slå på via SMS/nett.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!De har Mill glassovn på tilbud hos coop obs bygg denne uken |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en oppdatering på panelovnfronten!
Ja, den til 600 W med glassfront har jeg. Ulempen er at den tar like stor plass (bredde) som den stygge panelovnen som ga 1000 W. En annen type panelovn med samme bredde, men tykkere, kan lett gi 1000 W og opp. Jeg tror at jo tynnere de blir, jo lavere effekt kan de yte. Passer best i godt isolerte rom, og som eneste varme bør det være bare for et soverom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|