Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vårkåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-15, 22:36   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Vårkåpe

Jeg har bare vinterkåper, dunjakker, GoreTex-jakker og løpejakker i skapet, har jeg funnet ut. Med andre ord, jeg er blitt en trønder.

Men om jeg skulle finne på kjøpe meg en vårjakke, hvor finner jeg det?

Jeg liker litt innsving, klare farger (pastell og jeg er ikke venner) og oversized og store krager er ikke min greie.

Hva har dere kjøpt til våren?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 23:03   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vårkåpe

Jeg har en fin vårkåpe i denne stilen fra St Martins som jeg er glad i,

Denne er fra King Louie

Kjøpt på Namaste i sin tid, men de kan ha noe lignende på Milde Mathilde eller Noa Noa.

Bruker likevel mest en allværskåpe fra Danefæ, siden det tross alt er litt ymse vær her.

Gammel 06-04-15, 14:19   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Den fra King Louie var kjempefin, venla.

Jeg trenger noe halvveis konservativt for jobb, så jeg kjøpte en marineblå trenchcoat fra Only (tror jeg) til en veldig hyggelig pris. Så får jeg heller se om jeg kommer over noe litt mer kult etterhvert.

Gammel 06-04-15, 15:11   #4
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Jeg synes jeg ser fler og fler i sånn lyserosa kåpe. Er det vårens INplagg tro? Men så var det det med pasteller da..

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-15, 15:30   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, vårkåpe og vårkåpe. Jeg har en klassisk, beige trenchcoat, en lilla Didrikson Thelma regnkåpe, og en offwhite ullkåpe fra Bergans.

Gammel 26-04-15, 21:09   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg endte med en marineblå trenchcoat fra Only, som sitter fint og som hyggelig nok kostet under 400,-

Gammel 26-04-15, 21:15   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Den fra King Louie var kjempefin, venla.

Jeg trenger noe halvveis konservativt for jobb, så jeg kjøpte en marineblå trenchcoat fra Only (tror jeg) til en veldig hyggelig pris. Så får jeg heller se om jeg kommer over noe litt mer kult etterhvert.

Jeg endte med en marineblå trenchcoat fra Only, som sitter fint og som hyggelig nok kostet under 400,-

Jeg tror Cuyahoga endte med en marineblå trenchcoat fra Only .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:37   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Det tenkte jeg også. Men jeg takker for dobbelttips, og tar meg en tur på Only selv.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:44   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg synes vel bare at jeg fikk for lite respons første gangen jeg fortalte det.

Gammel 29-04-15, 18:31   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes vel bare at jeg fikk for lite respons første gangen jeg fortalte det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.