|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Har film på telefon (iPhone), vil se den på tv-skjermenJeg kjøpte en film på iTunes i går og lastet denned på telefonen. Jeg var sikker på at jeg kunne se den på TV via cromecast, men det går vist ikke. (Det går når jeg ser film på netflix)
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 06-03-15 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har film på telefon (iPhone), vil se den på tv-skjermenDu kan antagelig fjerne DRM-koden og fikse det den veien, men da tøyer du grensen for hva Apple mener er rettighetskorrekt.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har film på telefon (iPhone), vil se den på tv-skjermenMener du at jeg får fjernet DRM-koden? Eller mener du at noen andre kan gjøre det? Hvordan i såfall?
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har film på telefon (iPhone), vil se den på tv-skjermenDet involverer nok litt googling og bruk av ureglementerte verktøy, men jeg det vil jeg tro du klarer selv, ja. Jeg har ikke gjort det selv på filmer fra iTunes.
![]() |
#6 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har film på telefon (iPhone), vil se den på tv-skjermenHvis du har en pc så kan du kanskje caste fra den?
![]() |
|
|