Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koffert fra American Tourister

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-15, 15:58   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Koffert fra American Tourister

Vi kunne trengt et par nye kofferter. Jeg vil ha en liten som kan gå som håndbaggasje og en litt større.

Jeg syns denne var søt og lett å se igjen på rullebåndet.
http://m.ellos.no/american-tourister...=454755&page=0

Men er de ok i kvalitet? Har ikke råd til to samsonite kofferter nå, så må bli noe rimeligere enn det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 19:08   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koffert fra American Tourister

Jeg vet ikke om den du linker til. Men kan anbefale en Samsonite til ca 1000,-. Jeg har en lettvekter på vel to kilo med bare to hjul, den er veldig bra og koster mye mindre enn den med fire. Har du Morris i nærheten kan du se etter gode tilbud.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.