Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg med jobbtøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-14, 18:22   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp meg med jobbtøy

Jeg har hatt selvpålagt shoppestopp siden i sommer, og men siden jeg skal begynne i ny jobb nå ved nyttår har jeg tenkt å oppgradere jobbgarderoben litt. Utfordringen med shoppestopp er at jeg ikke finner noe jeg liker i butikkene lenger!

Så: sist jeg kjøpte jobbklær handlet jeg på Mexx. De to Mexx-butikkene jeg gikk i er begge nedlagt. Så hvor går jeg nå? Hva bruker man? Må legge til at jeg har vært i svært uformelt miljø jobbmessig i de siste par årene, og går nå over til et litt mer formelt miljø - eller, ikke formelt, men ikke fult så uformelt.

Hjelp meg! Jeg liker klassisk og stilrent. Trenger jeg dressbukser? Fra hvor? Jeg er str 40/42, smal i livet, store lår/rumpe, normal overkropp med stor byste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.