|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva var det i kalenderen i dag?Litt sent ute, men siden jeg ikke har alle gavene i boks, håper jeg å også hente tips herfra.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En strutsekylling og en isbjørnunge.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Sjokolade.
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Guttene får det samme. Siden 1. desember har de fått: liten nissesjokolade, kjærlighet på pinne, klistremerker, fargeblyanter, Legofigur, sprettball, snøkule og glowsticks.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Mine får det samme; en liten sjokoladebit hver dag pluss flaxkalender, blyant/markeringspenn/en sånn med viskelær og spisser i ett, Carmex leppomade, en 20,- mynt, V6 tyggegummipakke, tannbørste og noe jeg ikke husker.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Niåringen fikk Ampelmann-bruspulver fra Berlin. (Hele familien deler gavekalender, så vi får hver fjerde dag.)
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Så langt har vi fått følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Sjokoladehjerte samt at vi skulle lese julefortelling under frokosten. Vel, vi forsov oss i morges, så lesingen blir flyttet til kvelden.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Fireåringen har fått: OmNom-figur, noteklistremerker, plastilina, sjokoladeegg med juleDisneyfigur, liten pose badeskum og to badeleker (på deling med lillebror), "ballong på tube" (aner ikke hva det heter) og instrument-pepperkakeformer med påfølgende baking.
Småen 2010, Knøttet 2013 Sist redigert av Novla : 09-12-14 kl 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Husker ikke alle dagene til nåtror jeg. Men dethar vært blant annet hårspenner, disney surprise-egg, tyggis, truse, sånn godisleppestift, snøkrystallklistermerker til vinduet på rommet hennes.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?de har fått lego, nanolego, thinking putty, sjokolade, kinderegg, blyant, tyggis og en legofigur fra Simpsons)
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det søppeldyr og i går sokker.
![]() |
#14 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Viskelær i dag, blyantspisser i går, julegodte-strømpe på lørdag. Ellers har de fått moppetøfler; og de må danse litt hver kveld!
![]() |
#15 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Fireåringen fikk sprettball, niåringen nøkkelring og tyggis. Og jeg fikk sjokolade i dag også, gitt!
![]() |
#16 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ah, mange gode tips. Må nok gå for både leppepommade og tjuekroning. Prøver å finne bruksting, men ikke så lett.
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det hansker, fotballstrømper og trolig noe fra Body Shop.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk begge en liten sjokolade.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En fikk kick(lakris) og en fikk en julenissesjokolade. Det har vært mest godterier i kalenderen til nå, Jeg aner jo ikke hva som er i den, men jeg tror det er mest godterier.
![]() |
|
|