Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-14, 11:05   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Ja tittelen sier vel sitt..
Hva fikk du/dere for noe fint.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:13   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Juicer, som jeg har ønsket meg lenge.

Barna fikk bandyutstyr. Og Lego.

Gammel 25-12-14, 11:16   #3
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Norrøna ull jakke, stor gryte, vase og flotte hjemmelagede gaver fra ungene.

Gammel 25-12-14, 11:20   #4
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg/vi fikk penger.
Jeg fikk billader til iphonen min, skjerf, gavekort på Farris bad, smågaver fra barna, ullsokker, vase og lyslykt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:20   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk mest pund i år. Det hadde jeg ønsker meg siden jeg drar til England på naturfagkonferanse første uka på nyåret. Før lønning.

Gutta fikk bla GoPro kamera med diverse utstyr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:24   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en Mac Air av mannen min, det var en overraskelse. Og så fikk jeg digg sengetøy og litt av hvert.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:29   #7
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk nytt headset til telefonen, meget velkomment siden jeg hadde rota bort det forrige. Og så fikk jeg noen fine kjøkkenhåndklær. Men akkurat nå på morgenen har jeg vært mest fornøyd med meccanoen som åtteåringen fikk. Kjempegøy!

Gammel 25-12-14, 11:30   #8
Maya80

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Det fineste jeg fikk var en klokke.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:39   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Fikk nydelig hjemmestrikket mariusgenser (med rundfelling) av mammaen min . Og den passer perfekt! Fikk også et mummikrus, treningstopp, drikkebelte, bok, nydelig enkelt smykke i hvitt gull, og gavekort på senteret. Fikk også fine hjemmelagde ting fra ungene.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:43   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Smarttelefon
Fikk også noen klær, strikkete(!), ansiktsmasker, mikrobølgeovn, fin fotoramme og kurvstativ til badet.

Det var bare begynnelsen for i dag skal vi til svigers og åpne et berg med presanger.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 11:52   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk Swims regnparkas i marineblå med utagbar dunjakke av Rochermannen . Utrolig heldig rett og slett. Fikk også penger, interiørstash, en superkul toalettbeske fra Becksøndergaard m.m.

Ungene fikk Lego, ulltøy, pennyboard (eller, det var et svært selvlysende og tilsvarende fra Globe), garasje til småbiler og en fjernstyrt monstertruck (til eldste som slo veldig an!) osv.

Fin julaften!

Sist redigert av Vianne Rocher : 25-12-14 kl 13:40.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:00   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tur av mann og barn. Og masse fine gavekort, blant annet på egenpleie.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:03   #13
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ganske uvventa fekk eg ein Jawbone i svart av mannen, så nå får eg beskjed om å gå og legge meg til rett tid Artig sak - trur vi kan bli gode venner. Ellers mykje rødt Teema-servise som vi ønska oss - skal brukast til advent og jul.

Veldig fredelig og fin jul hos oss, med berre oss fire. Det har vi aldri gjort før.

Gammel 25-12-14, 12:06   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk dessertskåler(rosendahl), vaffeljern, hjemmelaget(eller skolelaget) julepynt fra ungene, boks med hjemmelagede knekkebrød, sokker, sjokolade, og masse mer.

Gammel 25-12-14, 12:09   #15
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det fineste jeg fikk var en alliansering av mannen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:14   #16
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Det beste var vel ny PC som var julegave fra mannen, men som jeg fikk for halvannen måned siden. Ellers setter jeg alltid pris på bøker og jeg fikk mange som jeg ser veldig fram til å lese. Mannen likte best de støydempende øretelefonene samt nye gode bøker.

Barna fikk veldig mye fint, de har ikke testet ut halvparten en gang. Storebrors favoritter var Skylanders Trap Team og Lego. Lillebrors favoritter var Spiderman Flexi-Trax og Brannmann Sam-lekene. Lillesøster forelsket seg helt i babydukken hun fikk.

Sist redigert av Myria : 25-12-14 kl 15:23.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:36   #17
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk masse fint, bl.a et nydelig skjerf og belte av venninner og en ice-breaker tank topp i merinoull av min kjære.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:52   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ismaskin med kompressor!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 12:56   #19
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Canon D70 av mannen.

Gammel 25-12-14, 13:00   #20
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Beste gaven var fra broren min: Bergans dagstursekk med turmat og lovnad om at han og svigerinnen min skal gå over Besseggen sammen med meg og sambo i 2015!

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.