|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Juicer, som jeg har ønsket meg lenge.
![]() |
#3 |
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Norrøna ull jakke, stor gryte, vase og flotte hjemmelagede gaver fra ungene.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk mest pund i år. Det hadde jeg ønsker meg siden jeg drar til England på naturfagkonferanse første uka på nyåret. Før lønning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk nytt headset til telefonen, meget velkomment siden jeg hadde rota bort det forrige. Og så fikk jeg noen fine kjøkkenhåndklær. Men akkurat nå på morgenen har jeg vært mest fornøyd med meccanoen som åtteåringen fikk. Kjempegøy!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Det fineste jeg fikk var en klokke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Fikk nydelig hjemmestrikket mariusgenser (med rundfelling) av mammaen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Smarttelefon
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk Swims regnparkas i marineblå med utagbar dunjakke av Rochermannen
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 25-12-14 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Ganske uvventa fekk eg ein Jawbone i svart av mannen, så nå får eg beskjed om å gå og legge meg til rett tid
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk dessertskåler(rosendahl), vaffeljern, hjemmelaget(eller skolelaget) julepynt fra ungene, boks med hjemmelagede knekkebrød, sokker, sjokolade, og masse mer.
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Det fineste jeg fikk var en alliansering av mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Det beste var vel ny PC som var julegave fra mannen, men som jeg fikk for halvannen måned siden. Ellers setter jeg alltid pris på bøker og jeg fikk mange som jeg ser veldig fram til å lese.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 25-12-14 kl 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk masse fint, bl.a et nydelig skjerf og belte av venninner og en ice-breaker tank topp i merinoull av min kjære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Ismaskin med kompressor!
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Beste gaven var fra broren min: Bergans dagstursekk med turmat og lovnad om at han og svigerinnen min skal gå over Besseggen sammen med meg og sambo i 2015! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|