Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-14, 11:27   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Det slår meg at jeg etter hvert som årene går stadig synes det er mindre stas å kjøpe gaver. Ikke sånn generelt, for jeg liker å overraske folk. Poenget er kanskje at jeg har for store krav til meg selv som giver.

Hvordan kan jeg unngå at slike ting som skal være hyggelig blir det stikk motsatte?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:31   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Det er litt stress ja ... Kanskje ekstra mye når man har dårlig råd. Å være ute i god tid hjelper litt, og å ikke ha sure barn på slep hjelper veldig mye.

Jeg er generelt sett ikke særlig glad i shopping lenger så jeg syns det er koseligere å lage gaver selv.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:33   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg synes det er morsomt og hyggelig så lenge jeg kan netthandle i god tid i forveien. I fysiske butikker blir jeg mannevond og morderisk.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:36   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Ja, jeg er egentlig veldig glad i å handle gaver, men det er jo i praksis en blandet fornøyelse. I går var jeg tre turer ute i bilen med enorme posehauger før jeg gikk inn og handlet videre. (Og så er jeg fæl til å "glemme" litt hva jeg har kjøpt, og plutselig tenke at det sikkert ikke var bra nok, og at jeg nok må spe på med litt mer etc. Det blir fort altfor dyrt. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:41   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg syns ikke all julegavehandlinga er morsom, for det er så mange gaver som må fikses på kort tid, men særlig julegavene til de nærmeste syns jeg er koselig. Og så driver jeg med det samme som Bluen skriver i parantesen...

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:49   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er morsomt og hyggelig så lenge jeg kan netthandle i god tid i forveien. I fysiske butikker blir jeg mannevond og morderisk.

Jeg er også der. Ordner så mye som mulig slik. Det er også mer koselig å ordne ting (handle) når jeg vet hva jeg skal ha, enn å gå rundt i svime og ikke ane hva jeg skal finne på. Da er det bare fælt. Men når jeg har en idé og tror det blir full klaff, da er det hyggelig.
Jeg vil også at det skal være noe bra - noe skikkelig. Jeg vil ikke spe på med skrappel som bare blir stuet bort. Så da blir det jo fort noe.

Men når jeg først finner noe som er bra, så kan jeg godt kjøpe sånn ca. det samme til alle som passer inn under samme kategori. I år får f.eks. våre tanter og onkler stort sett det samme alle sammen + noe i samme dur til svigerfar og hans kone, + mannens bror og farfar. Da var mye gjort i en smell.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 11:49   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Julegaver er litt slitsomt fordi det er så mange som skal handles samtidig slik at det er vanskelig å konsentrere seg om å glede hver enkelt mottaker. Men ellers liker jeg det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:28   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Om julegåvehandlinga skal vere vellykka er det nokre kriterie som først må vere innfridd: Eg må ha god tid, kalendaren skal helst seie november. Eg må ha ein plan på kva eg skal kjøpe. Eg befinne meg ikkje på eit kjøpesenter med 25 varmegrader, artig julemusikk på høgtalarane, 70 % av bygda og sure folk som står bak kassa.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:32   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg syns det er veldig koselig. Har begynt å handle tidligere med årene enn jeg gjorde før, så det blir ikke noe stress.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:38   #10
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg synes at det er koselig. Jeg har noen gaver igjen, og kjøper dem i dag og i morgen.

For meg er det ikke et poeng å begynne tidlig, men å ikke kjøpe for mange av gangen. Heldigvis jobber jeg i sentrum, så det er lett å kjøpe to-tre gaver på veien hjem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:40   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

I år er det eneste året jeg har følt litt på stresset. Tidligere har mannen og jeg satt oss ned og laget detaljert liste, samtidig som vi ser i nettbutikker og tilbudsaviser. Vi blir enige om hvem som skal få hva, og i hvilken butikk man kan kjøpe det. Vi kjøper en del på nett, så er det utav verden. De restrende gavene blir innkjøpt på en dag. Jeg tar en dag på kjøpesenteret sammen med visakort og liste, og lar unger bli igjen hjemme. Prøver å samle flest mulig gaver i en og samme butikk, og vips er gavene unnagjort i løpet av dagen. Jeg er glad i alt som kan kjøpes på obs, f.eks. Da triller jeg rundt med handlekurven og får kjøpt en 10-15 gaver på en halvtime. Jeg lesser av meg i bilen om jeg må. Og så kombineres det gjerne med venninnelunch, sånn for å gjøre det ekstra koselig.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:42   #12
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg synes ikke det er noe stas. Men så liker jeg ikke å shoppe ellers i året heller.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:43   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.601
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er morsomt og hyggelig så lenge jeg kan netthandle i god tid i forveien. I fysiske butikker blir jeg mannevond og morderisk.

Noe sånt ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:44   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg syns det er koselig. Jeg planlegger litt i forkant hva hver og én skal få, så slipper jeg å gå i butikken og lete etter noe som blir riktig. Jeg kan bare dra ut og kjøpe.
Og lunsje og drikke kaffe og kjøpe litt til.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 12:57   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Ja, jeg liker gå kjøpe gaver gitt at jeg får handlet på nett og opplever at jeg finner gode gaver - uten å må blakke meg helt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 13:03   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.989
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Ja, jeg liker å kjøpe julegaver og synes stort sett det er koselig. Vi må ha god tid, ha planlagt litt på forhånd og så bør minst to av barna være på besøk hos andre eller på lekerom på kjøpesenter ellers blir det fort masete.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 13:47   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg synes det er koselig å finne frem til ting jeg tror folk blir glade for. Jeg starter alltid tidlig, for jeg er ikke glad i gå i butikker og særlig ikke like oppi jula. Gavene vil jeg helst være ferdig med i god tid før desember begynner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 13:51   #18
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Stort sett, så lenge jeg får startet i god tid og kan sitte i sofaen og bestille via nett. Jeg har ikke så mye mot butikker per se, men siden alternativene er handle rett etter jobb når en er sliten eller handle med to små på slep, er det betydelig bedre for pulsen med netthandling. Noe kjøper jeg i fysisk butikk såklart, f.eks. gode oljer og oster og denslags, men det er bare kos.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 14:18   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Jeg synes det er helt ålreit å kjøpe presanger. Problemet er de gangene man egentlig ikke har peiling på hva man skal kjøpe og bare kjøper for å kjøpe. Det blir sjelden særlig bra.

Jeg har fått en del slike presanger de siste årene, og sitter med en litt ekkel smak i munn på julaften. At de pengene kunne de godt ha spart seg. Miljøet kunne også godt vært spart for de gavene, tenker jeg.

Jeg ønsker meg forbruksvarer i presang; vin, ullstrømpiser og teater/kino. Men det synes visst ikke alle at ordentlige nok presanger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 14:24   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er koselig å kjøpe julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er morsomt og hyggelig så lenge jeg kan netthandle i god tid i forveien. I fysiske butikker blir jeg mannevond og morderisk.

Samme her. Men så er jeg en sånn som hater shopping i alle former uavhengig av hensikten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no