|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Juleverksted med barnaIngen tråd om hva man kan lage sammen med ungene? Det må vi jo ha! Gleder meg masse til hobbykvelder, og håper det blir flere enn den ene vi fikk til i fjor
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleverksted med barna
Lurer jeg også på. Tror jeg har lest en oppskrift et sted. Tipper man sprøytelakker eller noe sånt? Må man pusse ned først?
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleverksted med barnaJeg tror vi skal male på fliser. De kan brukes som gryteunderlag. Det er lett å få til tror jeg.
![]() |
#8 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleverksted med barnaVi har laget frostede lyslykter. Eggehvite og sukker på innsiden av syltetøyglass, blir veldig dekorativt. Fine klistremerker og bånd rundt gjorde dem ekstra fine.
![]() |
#9 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Juleverksted med barna
Vi bare malte med hobbymaling. Laga først et hull med drill. Pynta snora med perler. De er så fine at de henger oppe året rundt.
![]() |
#16 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Juleverksted med barnaJeg vurderer å pynte putetrekk og gi som gave. Jeg tenkte det kunne være fint med puter til sengen. Jeg er bare usikker på om det finnes farger som ikke blir så stive hvis man skal sove på dem.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Juleverksted med barnaDer fant jeg igjen tråden! Mange fine tips. Vi pleier å ha et enkelt snøfnuggverksted også, og i fjor prøvde vi oss på Star Wars-stjerner, med varierende hell. Nå har han designet Frozen-snøfnugg også!
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Juleverksted med barnaDenne boka er fin til sånne klipp og lim aktiviteter http://www.amazon.co.uk/gp/product/1...ilpage_o01_s00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Juleverksted med barnaJeg lurer på om vi skal lage kjøleskapsmagneter med bilder av ungene: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|