|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?Noen gode tilbud der ute? Jeg holder på å gjøre meg ferdig med presangene nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Getinspired.no og komplettfritid.no har 25 % på hele butikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Stormberg.no og tretti.no har gode tilbud. Og for de som bor i nærheten av Norwegian outlet, så har de mange fantastiske tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
snur
|
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Jeg har kjøpt hodetelefoner på elkjøp til 99 (nedsatt fra 399) i julegave til div. tantebarn og andre vi kjøper julegaver til i alderen 10-14 år.
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Kan nokon forklare konseptet?
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?
Det er en amerikansk dupersalgdag fra Amerika (i forbindelse med Thanksgiving) som mange butikker har innført her.
![]() |
#7 |
Drømmer
|
Takk for tipset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Si gjerne i fra dersom noen finner goprokamera. Jeg har trålt det jeg kommer på av butikker som kan tenkes å selge gopro, men finner dem ikke på tilbud noe sted. Men jeg har fått meg ny Samsungtelefon i dag, meget beleilig siden den gamle la inn årene i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Smart. Hva het de?
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Mange gode tilbud! Toys r´us had 25% på nett også, Lillesøster ønsker seg f.eks kjøpesenteret i Lego Friends og der fikk vi det for 450 kroner, i tillegg kjøpte vi mange andre gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Guttungen (snart 12) får tidenes julegave i år, takket være Black Friday. Han ønsker seg dypt og inderlig en bærbar pc som er god å spille på, noe han har fått beskjed om at han bare kan glemme. Hva han ikke veit, er at far hans og jeg er blitt enige om at dette faktisk er noe vi ønsker at han skal ha (av diverse årsaker) - og i dag har faren funnet en flott gamerpc som var pent satt ned i pris.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Mannen er på oppgaven. Julegavene til poden skal sikres.
Noe lignende her, bare at han har 'gamer pc' i betydning av hardware. Men den ser ikke ut som det. Ergo blir det nytt kabinett og mekanisk tastatur fra oss (med lys må vite,) og matchende headset fra mormor og morfar. Tror både headset og tastaturet var på salg i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
Vin-vinn altså! - Storebror her har ytret ønske om å bygge pc selv.
![]() |
#15 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?For oss treningsglade så har www.proteinfabrikken.no fine priset i dag.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Ikke akkurat supertilbud, da må prisreduskjonen være på 50 % eller mer synes jeg, men Dogman kløv satt ned med 25 % er veldig greit når kløv likevel står på must-have lista. Da kan vi levere tilbake den vi har lånt på ubestemt tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?Da bestilte jeg og Skylanders Trap Team Starter Pack, ferdig med en julegave til!
![]() |
#18 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har dere funnet noen bra black friday tilbud?www.ark.no har 30% på alle bøker, unntatt de som er utgitt i år.
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har dere funnet noen bra Black Friday-tilbud?Miinto har 25% rabatt. Jeg har kjøpt UGGS til eldstemann for det måtte jeg ha kjøpt allikevel så greit å få litt avslag.
![]() |
|
|