|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Å få Polar-pulsbelte til å virke?Jeg har fått meg et Polar-pulsbelte som har Bluetooth og skal kunne kommunisere med iPhonen min (versjon 5). Er jeg helt blond når jeg ikke får det til å virke? Bluetooth er påslått på telefonen, men den bare står og surrer uten å få kontakt med beltet (som jeg altså har på meg). Jeg har til og med bytta batteri fordi jeg trodde problemet lå der. Er det et triks jeg ikke kan? Hjelp!
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?De må pares på et eller annet vis, slik at de forstår at de skal snakke sammen. Hvis du går inn i bluetooth-menyen på telefonen din så kan du angi at den skal pares med polarbeltet, det står sikkert i bruksanvisningen til polar hvis du må gjøre noe mer.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?I bruksanvisningen til Polar står det bare 'sjekk bruksanvisningen til Polar".
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Det står for øvrig i bruksanvisningen at beltet skal 'slå seg på' straks det merker puls på kroppen. Jeg har løpt intervaller med det uten at noe skjedde, og da hadde jeg definitivt puls.
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Du trenger en app. Nå er det en stund siden jeg har brukt mitt. Men jeg bruker endomondo og så har jeg en app som heter polar beat, og jeg mener at det var inni appene jeg la til pulsbeltet. Ta det på deg og gå på settings og legg til.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Jeg bruker Polar Beat, du legger til beltet i appen. Prøvde Runkeeper først, men der fant jeg ingen måte å legge inn makspuls.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Ja, de sa så i butikken der jeg kjøpte det, i alle fall - og jeg mener det stod i bruksanvisningen også. Jeg ser nå at jeg har prøvd å laste inn appen som Katta nevner tidligere, men det strandet på for gammelt operativsystem. Nå har jeg brukt halve kvelden på å slette halve livet mitt fra telefonen for å rydde plass, så får vi se.
![]() |
![]() |
#10 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Nå er det lenge siden jeg gjorde det, men jeg mener jeg kun gikk inn på Endomondo -settings - Heart Rate og så trykker du for paring av belte. Blue tooth må være på, ellers skal det, såvidt jeg husker, ikke være noe hokus pokus. Jeg fikk det til, og da kan det umulig være avansert :eier ikke teknisk innsikt:
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Sikker på at du har du puls?
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Polar Beat app, gå til settings, trykk på pairing, appen finner beltet, vips! Tren i vei!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?
Det er som hun sier. Den appen fant det med en gang. Jeg prøvde i ukesvis.
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Det funker, gitt! (Selv etter en omgang med hele stasen i vaskemaskina.
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Så bra! Etter at jeg fikk den til å virke på polarapp, så virket den også på min vanlige, runtastic.
![]() |
#17 |
intro
|
Ja, sånn var det her også - med endomondo.
![]() |
![]() |
#18 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?Når du har ett bluethooth-pulsbelte, kan man da koble det opp imot både pulsklokke og telefon (Runkeeper) samtidig?
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
Med noen belter kan man det, tror Polar har to ulike typer. Mitt, H7, kommuniserer med både klokke og telefon samtidig.
![]() |
|
|