Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Å få Polar-pulsbelte til å virke?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-14, 18:14   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Å få Polar-pulsbelte til å virke?

Jeg har fått meg et Polar-pulsbelte som har Bluetooth og skal kunne kommunisere med iPhonen min (versjon 5). Er jeg helt blond når jeg ikke får det til å virke? Bluetooth er påslått på telefonen, men den bare står og surrer uten å få kontakt med beltet (som jeg altså har på meg). Jeg har til og med bytta batteri fordi jeg trodde problemet lå der. Er det et triks jeg ikke kan? Hjelp!

Gammel 28-10-14, 18:16   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å få Polar-pulsbelte til å virke?

De må pares på et eller annet vis, slik at de forstår at de skal snakke sammen. Hvis du går inn i bluetooth-menyen på telefonen din så kan du angi at den skal pares med polarbeltet, det står sikkert i bruksanvisningen til polar hvis du må gjøre noe mer.

Gammel 28-10-14, 18:17   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikker på at du ikke trenger en app eller noe?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 18:23   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I bruksanvisningen til Polar står det bare 'sjekk bruksanvisningen til Polar". Jeg trodde Bluetooth (som ikke akkurat er min sterke side) ville søke opp alle sendere i nærheten og vise dem i en liste. Det var i alle fall slik det funka i leiebilen i sommer (og dette er den eneste enheten som vises i lista nå). Beltet skal kunne brukes i Endomondo-appen, men ingenting skjer eller vises der heller. Det er sikkert noe jeg ikke har skjønt.

Gammel 28-10-14, 18:25   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det står for øvrig i bruksanvisningen at beltet skal 'slå seg på' straks det merker puls på kroppen. Jeg har løpt intervaller med det uten at noe skjedde, og da hadde jeg definitivt puls. Har ikke funnet noen app med samme navn som beltet.

Gammel 28-10-14, 18:28   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger en app. Nå er det en stund siden jeg har brukt mitt. Men jeg bruker endomondo og så har jeg en app som heter polar beat, og jeg mener at det var inni appene jeg la til pulsbeltet. Ta det på deg og gå på settings og legg til.

Gammel 28-10-14, 19:24   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Polar Beat, du legger til beltet i appen. Prøvde Runkeeper først, men der fant jeg ingen måte å legge inn makspuls.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 20:38   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er sikker på at beltet ditt er kompatibelt med iPhone?

Gammel 28-10-14, 20:46   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, de sa så i butikken der jeg kjøpte det, i alle fall - og jeg mener det stod i bruksanvisningen også. Jeg ser nå at jeg har prøvd å laste inn appen som Katta nevner tidligere, men det strandet på for gammelt operativsystem. Nå har jeg brukt halve kvelden på å slette halve livet mitt fra telefonen for å rydde plass, så får vi se.

Gammel 28-10-14, 21:05   #10
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå er det lenge siden jeg gjorde det, men jeg mener jeg kun gikk inn på Endomondo -settings - Heart Rate og så trykker du for paring av belte. Blue tooth må være på, ellers skal det, såvidt jeg husker, ikke være noe hokus pokus. Jeg fikk det til, og da kan det umulig være avansert :eier ikke teknisk innsikt:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:13   #11
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sikker på at du har du puls?

Gammel 28-10-14, 21:35   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polar Beat app, gå til settings, trykk på pairing, appen finner beltet, vips! Tren i vei!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 23:17   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Polar Beat app, gå til settings, trykk på pairing, appen finner beltet, vips! Tren i vei!

Det er som hun sier. Den appen fant det med en gang. Jeg prøvde i ukesvis.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 23:31   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det funker, gitt! (Selv etter en omgang med hele stasen i vaskemaskina. ) Både Polar Beat-appen og Endomondo er nå tilkoblet (og jeg ser at jeg har utrolig høy puls til å ligge i sofaen. )

Gammel 28-10-14, 23:51   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra!

Gammel 29-10-14, 00:03   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Så bra! Etter at jeg fikk den til å virke på polarapp, så virket den også på min vanlige, runtastic.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 00:08   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Så bra! Etter at jeg fikk den til å virke på polarapp, så virket den også på min vanlige, runtastic.

Ja, sånn var det her også - med endomondo.

Gammel 29-10-14, 13:39   #18
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Når du har ett bluethooth-pulsbelte, kan man da koble det opp imot både pulsklokke og telefon (Runkeeper) samtidig?

Gammel 29-10-14, 14:24   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Når du har ett bluethooth-pulsbelte, kan man da koble det opp imot både pulsklokke og telefon (Runkeeper) samtidig?

Med noen belter kan man det, tror Polar har to ulike typer. Mitt, H7, kommuniserer med både klokke og telefon samtidig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.