|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Nyttårsforsetter 2016Er spent på om det er noen andre enn meg som har det i år. Jeg liker godt å skrive ned hva jeg har mål om, det blir litt mer forpliktende. Jeg synes ofte at det å ha fortsetter gjør at jeg kan legge vekk ting også - det som ikke er på liste blir prioritert ned med god samvittighet (i år har jeg prioritert vekk trening - sikkert 4 året på rad. Det er noe jeg virkelig burde gjøre, men jeg er nødt til å sette av masse tid for å komme i gang så ...)
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg kan hive meg med på det med husrydding. Jeg har jo flyttet inn i huset til kjæresten min, og kunne ha tenkt meg få kontroll på alt som er her.
![]() |
#3 |
One of These Days
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg har en haug med forsetter, men egentlig er det vel mer mål enn forsetter. Jeg skal som deg slanke garnlageret mitt. I tillegg skal jeg bli flinkere til å gå på tur med ungene. Vi skal tilbake til minst en mobil-tv- og internett fri kveld hvor vi spiller brettspill, pusler puslespill eller gjør noe annet koselig sammen. Noen av målene for året. Jeg er listefreak og elsker å sette opp lister på ting jeg skal gjøre, for å krysse ut målene når jeg har nådd dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Ned i vekt
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016* Hjelpe mannen mer på kjøkkenet
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Her skal hele familien prøve seg på et års godetstopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016- jeg skal fortsette å bevege meg, mest for psykens del |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal ned i vekt. Og så skal jeg bli ryddigere. Og jeg skal trene.
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal kaste mindre mat. Jeg skal bli flinkere til å holde det ryddig (selv om dette tror jeg er like vanskelig som å slanke seg og holde vekten) - fjerne unødvendige ting er en god deal...jeg skal ned i vekt og sånn ellers ha det bra.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal ned 10 kg før sommeren, og må derfor også ta meg sammen på treningsfronten. Og så skal huset ryddes fra loft til kjeller. Altfor mye allslags som ligger rundt forbi.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg har ikke hatt nyttårsforsetter på noen år, men jeg har noen for 2016: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Nyttårsforsetter 20161) Mer friluftsliv med barna, det viser seg at de klarer en mil på en dag og har det fint selv om de er tunge å få ut.
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg vil bli i bedre form. Datteren min er knallsprek, og hun skulle ønske hun hadde foreldre hun kunne jogge med. Det målet er høyt opp og langt frem, men å komme i vesentlig bedre form et et mål i seg selv.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal begynne å trene, og det langsiktige målet mitt er at jeg skal klare å gjennomføre 10k i Oslo Marathon i september ... uten å gå underveis.
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Ja, jeg skal prøve noe nytt i år. Jeg skal prøve å ikke kaste bort så mye tid og krefter på folk som gang på gang viser seg å ikke være verd innsatsen.
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg liker egentlig ikke å ha nyttårsforsetter, men nå etter mye god mat og drikke i julen er det på tide å rydde opp i matvanene. Jeg håper også å kunne føle meg mer vel i kroppen min igjen, både fysisk og psykisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal fortsette å være flink med mat og å trene mye. Det bør gå greit; det er bare å fortsette den gode trenden fra 2015 (gikk ned nesten 30 kilo og er så godt trent at jeg har synlige muskler, akkurat som jeg ville).
![]() |
#19 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Jeg skal invitere oftere på hverdagsmiddag i hverdagsrotete hus. Også skal jeg trene opp kroppen etter svangerskap. Det blir gøy! Jeg liker jo å trene, men får ikke trent ordentlig når jeg er gravid. Har holdt meg i sånn høvelig form, men ja, det er ikke det samme.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter 2016Mine forsetter er at jeg skal tenke at jeg selv er helt ok å være sammen med, og dermed kan også andre like å være sammen med meg. Får jeg implementert det er jeg veldig fornøyd.
![]() |
|
|