|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Sko til 8-åringSnart 8-åringen har gjort et skikkelig byks på vekstkurven sin den siste måneden. I klesveien merker jeg det jo rimelig fort når ermene og buksebeina blir for korte. Men når han ikke bruker munnen sin og prater, så oppdater jeg ikke like lett at skoene hans er 2 nr for små..
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko til 8-åringJeg har kjøpt alt nytt til 2006 jente av samme årsak . Viking gummistøvler fikk jeg av en kollega, sorte, smale og satt godt på barnefot. Vi prøvde mye hos XXL og GMAX, men det meste hadde for bred lest, det bør være barnesko. Nike Free til bruk nå og i utegym, byttet skolisser til lock laces, hun kan knyte, men det tar for lang tid.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sko til 8-åringJeg kjøpte Tretorn Skymra til eldste på Obs nettopp. Han har hatt sånne som vår/høstsko (og også på vinteren) hvert år siden han begynte på skolen, hvertfall. De er helt geniale, siden de er vanntette uten å se ut som fjellsko...
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Sko til 8-åringJeg brukte et par timer på senteret i går sammen med 8-åringen og prøvde det meste som var av sko føler jeg.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko til 8-åringJeg ville kjøpt halvhøye goretexsko, vi har pleid å kjøpe fra Viking. Passer på å impregnere med noen ukers mellomrom så de holder seg vanntett, da har vi ikke hatt behov for støvler. Skoene har også vært ekstrasko på vinteren, så da har det holdt med et par vintersko i tillegg til disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sko til 8-åring
![]() |
|
|