|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bakovervendt bilsete i Toyota YarisPga arbeidssituasjonen til meg og samboeren er vi avhengige av å få hjelp til henting av vesla i barnehagen iblant. Den som henter oftest er søsteren min. Hun kjører en snerten liten Toyota Yaris.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisSkal sende deg bilder når jeg kommer hjem. Vi har to foskjellige stoler montert i en Ford Fiesta. Begge bakovervendte. En stol med isofix, en uten
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisJeg har Britax Two Way i Yarisen min i midten. Har også Highway, kan montere det bak passasjersetet. Blir lite plass til passasjer da, men det går i nød. Og det er veldig kjapt å montere med med forankringsslene allerede innstallert.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisVi hadde Britax Two Way Elite i min Yaris, og der satt eldste bakovervendt til han var nesten 6 år.
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisJeg hadde den bakvendte HTS stolen, Besafe tror jeg den het? i min Yaris før minsten flyttet over i beltestol. Den gikk dog bare opp til 18 kg, og hvis barnet allerede er 16 kg så blir det kanskje litt kort brukstid?
![]() |
#6 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisTwo Way kjenner jeg jo til, det hadde vi til de to eldste. Det kan jo funke ja, for det kan justeres litt sånn og slik. Og er ofte rimelig både nytt og brukt.
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Bakovervendt bilsete i Toyota YarisDet er visst Highway jeg har montert nå! I midten bak. Det er litt trangt å kjøre for meg, men jeg er lang. (174). Jeg har det i midten så jeg kan ha et barn uten sikring ytterst og et barn med beltestol på andre siden.
![]() |
|
|