|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Spilleliste åtteårsbursdagVi må lage bursdagsfest for Knøtto, åtte år. Jeg trenger tips til noen OK sanger for å lage spilleliste. Kjenner jeg de jentene rett vil de gjerne danse, så det må være noe kjent for dem med litt "futt" i.
![]() |
#2 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagMelodi grand prix junior - #online! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagIkke PK akkurat, men eldstemann her digger Bleik og sur.
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagTakk for tips - og Kokos, jeg tror jeg er så kjip at jeg er litt mer PK enn det der. Har ikke hørt den før, men googlet teksten.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagJeg gjetter på at om du sjekker NRK mp3 Topp 30, så finner du mye som vil falle i smak. Du kan jo be bursdagsbarnet om tips også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdag
Godt tips, første der hadde jeg ikke tenkt på. (Den siste hadde jeg heldigvis på planen - selv om bursdagsbarnet ikke vet om den nyinnkjøpte diskokula.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 08-09-14 kl 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Diskokule blir nok bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
Jepp, heldigvis har ikke eldstemann skjønt teksten helt, så han synger "hei, gi meg coca cola", i stedet for "øl, vin og coca cola".
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagEldste på 9 hadde et lite pool- party her på fredag og de ønsket seg Austin Mahone "What about love", Psy "Gentleman" og Adelén "Olé". Da var det fest her!😀
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spilleliste åtteårsbursdagHar du sjekket Robin og Bugge? De er veldig poppis i 3. klasse. Ellers hadde vi Supernova, One direction, I gotta feeling (black eyed pees), Slow down (Selena Gomez) Starships (Nicky Minaj) +++ en del av de som allerede er nevnt, når vi hadde klassedisco før sommerferien.
![]() |
|
|