Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spilleliste åtteårsbursdag

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-14, 14:26   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Spilleliste åtteårsbursdag

Vi må lage bursdagsfest for Knøtto, åtte år. Jeg trenger tips til noen OK sanger for å lage spilleliste. Kjenner jeg de jentene rett vil de gjerne danse, så det må være noe kjent for dem med litt "futt" i.

Så langt ligger "Happy", "The fox", "La den gå", "Hey Brother", "Am I wrong", "Mamma Mia" og "Salsa Tequila" der. Så ble jeg blank, gitt.

Tips?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 14:41   #2
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spilleliste åtteårsbursdag

Melodi grand prix junior - #online!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 14:48   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke PK akkurat, men eldstemann her digger Bleik og sur.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 15:06   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips - og Kokos, jeg tror jeg er så kjip at jeg er litt mer PK enn det der. Har ikke hørt den før, men googlet teksten.

Ellers; keep 'em coming!

Gammel 08-09-14, 15:14   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjetter på at om du sjekker NRK mp3 Topp 30, så finner du mye som vil falle i smak. Du kan jo be bursdagsbarnet om tips også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 15:18   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg gjetter på at om du sjekker NRK mp3 Topp 30, så finner du mye som vil falle i smak. Du kan jo be bursdagsbarnet om tips også.

Godt tips, første der hadde jeg ikke tenkt på. (Den siste hadde jeg heldigvis på planen - selv om bursdagsbarnet ikke vet om den nyinnkjøpte diskokula. )

Sist redigert av Anda : 08-09-14 kl 15:25.
Gammel 08-09-14, 15:23   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Godt tips, første der hadde jeg ikke tenkt på. (Den siste hadde jeg heldigvis på planen - selv om bursdagsbarnet ikke vet om den nyinnkjøpte diskokula. )

Diskokule blir nok bra Tror det var til 8-årsdagen vi fikk klar kjellerstue med diskokule og greier. Det ble vellykka

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 15:27   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Takk for tips - og Kokos, jeg tror jeg er så kjip at jeg er litt mer PK enn det der. Har ikke hørt den før, men googlet teksten.

Ellers; keep 'em coming!

Jepp, heldigvis har ikke eldstemann skjønt teksten helt, så han synger "hei, gi meg coca cola", i stedet for "øl, vin og coca cola".

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-14, 15:53   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Eldste på 9 hadde et lite pool- party her på fredag og de ønsket seg Austin Mahone "What about love", Psy "Gentleman" og Adelén "Olé". Da var det fest her!😀

Gammel 08-09-14, 16:02   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Har du sjekket Robin og Bugge? De er veldig poppis i 3. klasse. Ellers hadde vi Supernova, One direction, I gotta feeling (black eyed pees), Slow down (Selena Gomez) Starships (Nicky Minaj) +++ en del av de som allerede er nevnt, når vi hadde klassedisco før sommerferien.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.