Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvordan får man amerikansk netflix?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 15:24   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvordan får man amerikansk netflix?

T-skje forklaring takk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:30   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?

Noen innstallerte nettopp en greie hos meg som heter Hola Unblocker. Det er en demo, men fungerer utmerket. Lett å bruke.

Jeg har chrome, mulig man må ha noe annet til en annen nettleser.

Gammel 08-08-13, 15:32   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

www.unblockus.com Et abonnement som koster noen dollar pr mnd. Og så noe ITgreier man må gjøre på pcen tror jeg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:37   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Må man gjøre noe "it-greier" med PCen på denne også?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Noen innstallerte nettopp en greie hos meg som heter Hola Unblocker. Det er en demo, men fungerer utmerket. Lett å bruke.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:46   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei. Googlet fram denne sida og trykket på knappen øverst til høyre der det står "add to chrome" (eller noe - hos meg står det added to chrome) - og vips fikk jeg en liten flamme oppe i menylinja til chrome. Der åpner jeg sida der jeg unlocker ulike nettsider.

For å finne til andre sider kan du nok bare google extension unlock netflix og den nettleseren du har.

Det var bare vips altså.

Gammel 08-08-13, 15:48   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør man så, når man har den hola-saken?
"trengerdetinnmedteskje"

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:54   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Søk på forumet her. Jeg fulgte en tråd her inne til punkt og prikke, og det virket veldig bra.

Gammel 08-08-13, 18:03   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Hola Unblocker funker fint på pcen. På padda har jeg skjønt her inne at er Unblock US som er greia, men da må jeg endre DNS, og jeg er redd det føkker opp tilknytningen til jobb-server. /:ukyndig:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 17:59   #9
Chuck Norris
Nybegynner

Chuck Norris sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Chuck Norris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det aller enkleste er å bruke Media Hint, dersom man har Chrome eller Firefox. Gå til mediahint.com, last ned utvidelsen, åpne utvidelser i Chrome/FF og dra utvidelsen over. Vips, så har du amerikansk Netflix.

Chuck Norris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 18:09   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har strongVPN og det fikser den saken. Nå glaner jeg på amerikans netflix og engelsk TV.

Gammel 02-08-14, 14:53   #11
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Liten oppdatering, Appen "Hola" i google store (gratis og greier) er genial enkel og effektiv for å se hvilket som helst lands netflix eller vanlig tv etc. på nettbrett og telefoner.

Gammel 02-08-14, 15:01   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man få amerikanske Netflix kun på noen av brukerne i en familie sånn at barna fortsatt kan få ha norsk Netflix?

Gammel 02-08-14, 15:06   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Det er bare å slå av Hola-appen når du vil ha norsk. Anbefales ikke å ha den på alltid, siden man da kjører ALL trafikk via fx USA. Kan gjøre ting litt treigere. Jeg vet ikke hvordan det funker på nettbrett, men jeg har en liten knapp i nettleseren (Chrome) der jeg slår Hola av og på. Kjempekjekt å kunne se programmer på tv-kanalenes hjemmesider i Sverige og England fx.

Gammel 02-08-14, 15:43   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har Hola til Firefox. Fungerer helt utmerket, og jeg har masse kjekt jeg kan glo på.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.