|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan får man amerikansk netflix?T-skje forklaring takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Noen innstallerte nettopp en greie hos meg som heter Hola Unblocker. Det er en demo, men fungerer utmerket. Lett å bruke.
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?www.unblockus.com Et abonnement som koster noen dollar pr mnd. Og så noe ITgreier man må gjøre på pcen tror jeg.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Må man gjøre noe "it-greier" med PCen på denne også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Nei. Googlet fram denne sida og trykket på knappen øverst til høyre der det står "add to chrome" (eller noe - hos meg står det added to chrome) - og vips fikk jeg en liten flamme oppe i menylinja til chrome. Der åpner jeg sida der jeg unlocker ulike nettsider.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Hva gjør man så, når man har den hola-saken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Jeg synes Hola Unblocker funker fint på pcen. På padda har jeg skjønt her inne at er Unblock US som er greia, men da må jeg endre DNS, og jeg er redd det føkker opp tilknytningen til jobb-server. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2013
![]() |
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Det aller enkleste er å bruke Media Hint, dersom man har Chrome eller Firefox. Gå til mediahint.com, last ned utvidelsen, åpne utvidelser i Chrome/FF og dra utvidelsen over. Vips, så har du amerikansk Netflix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Liten oppdatering, Appen "Hola" i google store (gratis og greier) er genial enkel og effektiv for å se hvilket som helst lands netflix eller vanlig tv etc. på nettbrett og telefoner.
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Kan man få amerikanske Netflix kun på noen av brukerne i en familie sånn at barna fortsatt kan få ha norsk Netflix?
![]() |
#13 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?Det er bare å slå av Hola-appen når du vil ha norsk. Anbefales ikke å ha den på alltid, siden man da kjører ALL trafikk via fx USA. Kan gjøre ting litt treigere. Jeg vet ikke hvordan det funker på nettbrett, men jeg har en liten knapp i nettleseren (Chrome) der jeg slår Hola av og på. Kjempekjekt å kunne se programmer på tv-kanalenes hjemmesider i Sverige og England fx.
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan får man amerikansk netflix?
Jeg har Hola til Firefox. Fungerer helt utmerket, og jeg har masse kjekt jeg kan glo på.
![]() |
![]() |
|
|