|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Lekker overnight bag?Jeg har en drøss med håndvesker og jeg har en kabinsized trillekoffert. Men jeg har ingenting for de gangene jeg skal være borte en natt, og trenger noe med plass til undertøyskift, en topp og toalettsaker, muligens også et lite treningsskift. Jeg er en flink pakker.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?En sånn bag er helt genialt! Jeg bruker sånn også når jeg skal på "sommer"fest (= må ha med jakke/varm genser/uggs eller andre varme sko) i Norge eller bort i selskap og skal ha skoskift med (kule høyhælere og flate danskesko), en flaske vin eller to, selskapsveske samt vertinngave. Så jeg skjønner godt at du vil investere i en sånn, den dekker så mange behov man ikke visste man hadde.
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg fikk en veldig fin av mannen til jul, men den er kanskje mer for en hel helg. Fra Tiger of Sweden, fins i brun også. http://static.smartkids.dk/smartmen/...0534_4_2_4.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Her har du mange av den typen veske jeg tror du leter etter. Jeg leter etter lignende selv for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekker overnight bag?Danskesko, Missa, er det sånne man får kjøpt fra Nytt & Nyttig-katalogen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg har en helt enkel overnight bag i sort imitasjonsskinn som er veldig anvendelig og pen nok til jobbtur. Kjøpt på koffertbutikken på Storo. Men jeg jakter etter en som er litt kulere, så rop ut hvis du finner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg hadde en engang fra Samsonite som jeg solgte eller ga bort, fordi jeg ikke hadde bruk for den da. Nå angrer jeg, fordi jeg drar på ganske mange sånne jobbreiser med en overnatting. Den var superklassisk, med sånn hullmønstret skinn i hjørnene. Og som Missa sier, den er kjempekjekk til fester og sånn hvor man må ha med seg litt mer enn godt humør.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg tror jeg enten vil ha en som ser sånn streit reisete ut som Samsonite, eller en klassisk i skinn, eller en skikkelig lekker sak. Ikke en tøff eller kul eller sportslig.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg har denne fra Storksak. Den er egentlig en stelleveske (kjøpte den som det da frøkna var baby, men syntes den ble for stor til det formålet), men den funker supert som ovrnight-bag.
![]() |
#10 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lekker overnight bag?Den kan vel knapt kalles lekker men jeg har brukt Longchamp vesker som overnight bags i årevis. Nå kommer den litt store som er perfekt størrelse til nettopp dette formålet med lange reimer over skuldrene.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lekker overnight bag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Jeg vil også anbefale Longchamp le pliage, veldig enkle og praktiske, og så finnes de i mengder av farger og ulike størrelser. De veier knapt noe i det hele tatt og tar liten plass å oppbevare. Jeg brukte min sist i helgen i Dyreparken til drikke, yttertøy til barna og diverse, skal bruke den som nettopp overnight bag fra onsdag til torsdag når jeg skal til sommerhuset, og har den alltid med i kofferten når jeg er på reise(super til utflukter, som handlenett eller strandveske). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
En slik trenger jeg! Hvilken størrelse (s,m,l) har dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lekker overnight bag?Longchamp finnes jo i skinn også. Hvor kjøper man de i Norge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg tror ikke jeg trenger en Longchamp. Jeg har noen stoffnett av litt tykk kvalitet og med glidelås som jeg kan bruke. Tittet på en av Samsoniteveskene i dag også, og den var altfor liten. Omtrent som en litt stor kamerabag. Mulig jeg så på feil modell.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har en i brunt skinn som likner på denne, fått i eksamensgave.
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Jeg henger meg på tråden. Har lett ganske lenge etter en slik en, men finner liksom ikke "it". Har vurdert å kjøpe en i skinn typ i syden, men jeg vet ikke helt hvordan kvaliteten er. De er lekre, men kun i kraftig lær og ikke fôret, så jeg vet ikke om det er helt ideelt eller om det spiller noen rolle!?
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lekker overnight bag?Ang, kvalitet, og ref. en annen tråd. Den vesken jeg har som har holdt seg absolutt lengst, både i fasong og farge er en rød skinnveske jeg kjøpte i en skinnbutikk i Parga. Det var i en skikkelig skinnbutikk og litt dyrere enn andre "sydenvarer", men ikke horribelt og laaaangt unna fænsimerkepris. Nå, 11 år senere er den fremdeles like pen, skinnet er absolutt ikke slitt og jeg har kun byttet glidelås en gang. Det er en liten hoboaktig sak.
![]() |
|
|