|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærLiten detalj unngikk min oppmerksomhet: "karnevalsbursdag". Hva kan jeg kle han ut som med vanlige remedier som finnes i et vanlig hus? Symaskina mi er heller ikke her, så sy utgår.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærSønnen min havnet i en tilsvarende situasjon i fjor. Han kledde seg i hel-rødt, og i det jeg skulle til å foreslå at han kunne være et eple eller en tomat, utbrøt han gledesstrålende at han var kledd som blod!
![]() |
#4 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærFotballspiller. James Bond. Robot (pappesker og sprittusj). Spøkelse (hvitt laken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærBaker er ikke dumt.
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklær
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærHvor stort barn? Jeg har har barn i karnevalsbursdag i dag og har Nille-kjøpt Ninjafighterdragt i ca 10 år. Kan ha mindre og større også i utpregete Halloweenklær.
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærHvor gammel er han? Er han liten nok kan man bli mange fine dyr og troll hvis man har gar å flette en hale av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærDu har fått med deg at Knerten gikk i prinsesse- og prinsebursdag utkledd som Prins Sverre Magnus?
![]() |
![]() |
#12 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærKatt? Flette/fingerhekle hale. Hårbøyle med 2 ører av papir/papp som limes på. Tegn svart nese og følehår med eyeliner eller noe.
![]() |
#13 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærFrakk og hatt- sherlock holmes.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærSjørøver fikset jeg en kveld. Klippet av en allerede for liten dongeribukse, og blå og hvitstripet genser fra Cubus. Med rødt skjerf.
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærHan er fem år, 110cm lang og ikke redd for å kle seg ut. Utfordringa er at vi ikke er hjemme så jeg mangler endel vanlige remedier.
![]() |
#16 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærOljesheik eller spøkelse med laken?
![]() |
#18 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærJeg har en Finn McMissile-dress, men den er knapp til 09-gutta mine, de er vel rett under 110 og 18-19 kilo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærRiv av litt av et laken, surr det rundt stumpen på ellers naken gutt og send ham som Mowgli.
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hjelp, må kle ut ungen og har ingen karnevalsklærHar du grønne eller lilla ballonger? Kle han ut som en drueklase?
![]() |
|
|