Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Gode kaker i Drammen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-14, 17:13   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Gode kaker i Drammen?

Hvor finner man gode kaker/kakestykker i Drammensområdet bortsett fra Condelica?

Gammel 25-01-14, 09:42   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gode kaker i Drammen?

Man finner ikke god sjokoladekake fra baker Klausen ihvertfall. Kjøpte kaker fra de et annet år, og kakene smaker jo så lite! Trodde vi kjøpte fra et annet bakeri utenfor kjede nå, men jaggu så vi ikke at det stod Klausen på eskene da vi kom hjem.

Kjøpte en liten sjokoladekake for 6 personer til 165 kr. Det smaker ikke sjokolade av den i det hele tatt! Er smørkrem utenpå og et lag inni. Husker fra noen andre år at vi ikke var veldig begeistra for marsipankaken derifra heller.

Hva gjør man med slikt, henvender seg til bakeriet, eller legger det på minnet og unngår de i all framtid?

Gammel 25-01-14, 10:01   #3
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hadde klaget jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 10:43   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baker Hansen på Torget Vest har vi hatt god erfaring med. (Har dog bare kjøpt hele kaker derfra.)

Gammel 25-01-14, 11:03   #5
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Neste gang benytter du deg av mitt tips, som du fikk på PM, da får du kaker med smak.

Klausen er kakenes grandiosa syns jeg. Smaker papp.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 11:06   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye dårlige og dyre bakerikaker. Tror ikke det nytter å klage, for det er jo ikke noe direkte galt med kakene - det selges i bøtter og spann av sånt. Men da vet du hva du skal styre unna.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 16:20   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Neste gang benytter du deg av mitt tips, som du fikk på PM, da får du kaker med smak.

Klausen er kakenes grandiosa syns jeg. Smaker papp.

Ja! Ble bare litt dårlig tid, pluss at vi egentlig bare skulle ha kakestykker.

Nei vi klager ikke på de, spiser en del salat og baguetter der, og betjeningen kjenner meg igjen, så jeg gidder ikke ødelegge "forholdet".

Ja de smaker papp. Har vært fornøyd med condelica, men de har ikke marsipankake og "vanlige" sjokoladekaker, mest sånn konfekt-sjokoladekaker.

Må bare huske det til neste år ja, noe jeg nok tror jeg gjør nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.