|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MammonNoen flere som ser på? Jeg koser meg med spenning, gode foto, kul lyd og det befriende i at noen tør å gutse litt!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: MammonEg ser på og likar serien, men av og til må eg fnise litt på plassar der det nok ikkje er meininga at eg skal fnise. For eksempel når dei flyktar vekk frå ei brennande hytte med lommelyktene på, vifter rundt med dei og nærmast ropar til skurkane "Her er vi!". Og kvifor måtte skurkane flykte fleire kilometer avgårde på snøscooter når det gjekk opp for dei at hytta kom til å eksplodere? Det hadde vel holdt med nokre hundre meter?
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: MammonVi gledet oss, men holdt kun en kort stund av første episode. Dialogen faller fullstendig gjennom og absolutt ingenting virket troverdig. Har svitsjet innom noen ganger, og fått det hele bekreftet gang på gang. Synes heller ikke klipping og foto klarer seg bra. Den ble solgt inn som en like god serie som f.eks. Broen, men den er virkelig ikke in the same ball park. Håper story'en i hovedtrekk er god. Det kan jeg ikke uttale meg om.
![]() |
![]() |
#5 |
Make it count!
![]() Sv: MammonStoryen er faktisk bedre her enn i Broen, synes jeg, men skuespillerprestasjonene og karakterene er på langt nær i samme liga.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: MammonDialogen er grusom, oppstyltet og unaturlig. Og jeg liker ikke hovedrolleinnehaveren, hva han nå heter.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MammonSynes det er dårlig lyd og dårlige skuespillerpresasjoner så jeg har fallt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kakemonster
|
![]() Sv: MammonJon Øigarden, Poly?
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: MammonJeg liker. Jeg synes historien er suoerspennende og at mange gjør en bra jobb. Jeg digger fotograferingen og synes Oslo ser utrolig bra ut og så elsker jeg det eksentriske huset til prestepappaen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: MammonJeg fniser på feil sted, så jeg antar at jeg ikke synes den er top notch.
![]() |
#12 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mammon
![]() |
#13 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: MammonJeg ser og jeg også liker den, overser noe av det som er platt og litt dårlig. Jeg synes den er spennende, jeg må innrømme at jeg har hoppet i sofaen noen ganger. Lommelyktene utenfor hytta (både før og etter) var jo utrolig da, det går ikke an liksom!
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: MammonTips for bedre lyd, se på nett-TV. Jeg har kun sett på nett og har overhodet ingen problemer med lyden.
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: MammonJeg liker serien og dårlig lyd affiserer ikke meg siden jeg ser den på nett-tv, der den er tekstet. Jeg liker plottet, men noen av skuespillerne er ikke helt i toppen. I scenene hvor filmen av brannen vises må jeg spole, jeg takler ikke sånt. (for ordens skyld har jeg ikke sett Broen, så kan ikke sammenligne).
![]() |
#17 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: MammonSer på, men er ikke veldig fenget.
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: MammonJeg så ikke første episode (fikk med meg Brita Engsets synopsis!), så jeg ble forsåket fra den litt haltende starten, og synes det er superspennende. Om enn litt unaturlig dialog, særlig med Jon Øigarden, han er veldig Nationaltheatralsk.
![]() |
#19 |
Make it count!
![]() Sv: Mammon
Jeg har hatt et temmelig anstrengt forhold til Jon Øigarden tidligere, men akkurat her synes jeg han er ganske god og troverdig.
Ja, nå må de slutte å vise det om igjen og om igjen.
![]() |
#20 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: MammonJeg liker serien, er veldig fenget jeg!
![]() |
|
|