|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Spinn-off: TreningsmusikkHva slags musikk liker å du trene/løpe/spinne/hvahardu til? (Kilde: youtube.com) og Muse - Uprising. ![]() (Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJeg løper vanligvis til rock med litt driv, gjerne nokså hard. Ingenting som litt LOK når det brenner i lårene opp bakken, liksom. Men jeg liker også litt lettere, gammel og kjent rock, som Raga og AC/DC. Også kan jeg godt høre på enda litt mer poppete, så lenge det har godt driv - f.eks. Black Keyes og Killers, og Karpe, for den del.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkHvis jeg hadde fått Susanne Sundfør på spinning, hadde jeg reist meg og gått. Selv om sangen ikke egentlig er så gærn i seg selv.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJeg liker godt syngedamelistepop for å få opp farten når jeg løper. Rihanna, Shakira, Lady Gaga, Madonna osv. Musikk jeg aldri hører på ellers.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinn-off: Treningsmusikk
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkOg Deep Purple er OK. Burn og Perfect Strangers er alltid en højdare.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJeg er veldig glad i begge de to sangene du nevner, men Running to the sea er ikke akkurat treningsmusikk i mine øyne, den er for treig |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
Jojo. Men det er kanskje noen som ikke liker denne, også. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJeg bruker mye tyggegummipønk, litt skranglete rock og elsdre techno. Jeg får helt fnatt av typ "absolute Hard trance mania" og dets like. Sist jeg var på et treningsenter jeg ikke bruker så mye blæstet damen i resepsjonen dette så høyt at jeg ba henne skru ned, jeg hørte ikke min egen musikk. "åkeeei" kvitret hun spydig og lot være.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkSundfør/røyksopp er en låt hvor vi kjører på med skikkelig tungt tråkk og jeg ser at den ikke er så godt egnet til å løpe etter, den blir for seig, ja. Den ene instruktøren som jeg forresten skal på time til i kveld, kjører blues/Beatles/storband. Det er viktig med god rytme, jeg blir helt forstyrret av folk som ikke tråkker i takt.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJa, Queens of The Stone A er også bra! Ministry funker heller dårlig. Sist jeg løp ute kom en låt som skiftet sånn mellom høytalerne at jeg ble helt kvalm og svimmel. Prodigy funker også bra.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
Alltid. Også til spikerdans på hytta på jentetur.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkMan ser kanskje litt gal ut når man mouther FUCKYOU, IWONTDOWHATYOUTELLME, knallrød og svett.
![]() |
#19 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkJeg må også ha musikk med trøkk. Akkurat nå er det Chris Cornell, Therapy? og Rammstein.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinn-off: TreningsmusikkTreningsspillelista mi er veldig variert. Jeg orker ikke så veldig mange sanger av samme artist. Men jeg har faktisk funnet ut at Bolero er perfekt joggemusikk (dog ikke til intervaller). Den gjenspeiler jo treningen så bra. Repetetivt ad nauseum inn i en tilstand av galskap. Lyden blir vrengt på samme måte som hele verden blir vrengt når jeg blir skikkelig sliten.
![]() |
|
|