|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Jeg har akkurat kjøpt en drøss med plagg på PoP til 3 for 2, også oppdager jeg plutselig at min lokale PoP har minus 50% på alle varer i kveld fra 21-24.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?kanskje du kan få en tilgodelapp du kan bruke i kveld?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Problemet er at jeg ikke har de plaggene her.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Jeg kan selvsagt prøve meg med å levere det tilbake i samme butikken og spørre om tilgodelapp som jeg kan bruke rett etterpå? Er mange butikker som ikke godtar å bruke tilgodelapp på salgsvarer da, men.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Pop har åpent kjøp / deponering i 8 dager i følge min siste kvittering . Jeg kjøpte skall klær torsdag som var på 50 prosent lørdag . Jeg leverte tilbake klærne og kjøpte de på nytt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Hm.. Jeg er egentlig dødssliten, så tror jeg dropper hele greia. Jeg fikk de til 33% avslag, det får være greit.
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Jeg var der i kveld. Det var likegreit at du dro hjem om du var sliten. Kø herfra til evigheten og jeg har for første gang opplevd salg slik det beskrives i tegneserier.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om de har åpent kjøp på PoP?Såpass ja, meisje. Bilkø eller kø inne i butikken? Jeg får fnatt av den bilkøen, spesielt. Strakk seg vel forbi Kiwi på andre siden av elva i går tenker jeg. Merker det i julehandlinga når jeg skal hente i bhg som ligger på Landfall.
![]() |
|
|