Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV i høst?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-13, 20:33   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

TV i høst?

Hva er verdt å få med seg og hva skal dere fp'ere se?

Gammel 31-08-13, 20:52   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv i høst?

abbonerer.

Det virker nesten som om de fleste fp'ere ser sånn der app-tv, streaming og sånn, men jeg ser helt vanlig tv jeg, enn så lenge.

Ja, også har jeg ikke funnet noe særlig spennende informasjon om tv-høsten.

Gammel 31-08-13, 21:26   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Når det kommer til tv er jeg enkel. Bruker ikke Netflix eller denslags, og jeg ser veldig lite på tv. Men jeg gleder meg til det kommer ny sesong av Greys på tv2 om noen uker, da er det tirsdag igjen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:32   #4
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal i alle fall få med meg Greys og så blir det gullrekka på fredagene. Da er jeg fornøyd. Har heller ikke Netflix eller noe sånt, helt vanlig tv bare.

Gammel 31-08-13, 21:35   #5
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser Top Model , Skal vi danse og filmer som jeg har sett 10 ganger før.

"Enkel" og "guilty pleasure" er stikkord når det kommer til mine tv-vaner.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:35   #6
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Greys ja, det gleder jeg meg til. Det er jo bare sånn ca ei uke eller to siden jeg ble ferdig med forrige sesong jeg da, så det har ikke vært såååå lang ventetid for meg da. (serieopptak, kom på etterskudd ja...)

Gammel 31-08-13, 21:45   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal the Voice, Skal vi danse. Noe mer vet jeg ikke, for jeg har ikke helt oversikt. Men jeg ser det når det går for jeg ser på tv på gammelmåten.

Gammel 31-08-13, 21:48   #8
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Hm - jeg ser på tv med ungene ofte, og da har vi noen faste poster, litt alt etter hvilken unge det gjelder. Vi ser Alt for Norge, 71 grader nord, Skal vi danse - og hvis det kommer Tid for hjem eller noe sånt så ser vi det også. På fredager ser vi det som er - enten på nrk eller tv2, alt etter hva som er best/minst ille. Jeg følger lite med på serier på kveldstid, da blir det heller netflix eller hbo.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:50   #9
Malama

Malama sin avatar

Standard

Mine unger ser boomerang, og denslagst, og der følger jeg minst mulig med altså... Det kan sikkert bli litt mer gøy på se tv sammen med dem når ikke alt som ikke er en tegneserie de har sett alle episdoder av 15 ganger klassifiseres som "skolebarn-tv!!!!! skift-kanal-nå!!!"

Gammel 31-08-13, 21:51   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Uff, følger med på altfor mye.

Nye episoder av CSI (alle typer) - tirsdag og onsdag
Skal vi danse - lørdag
The Voice - fredag
Asbjørn Brekke show - tirsdag
71 grader nord - mandag
Stjernekamp - lørdag
Special Victims Unit - torsdag
Body of Proof - søndag
Side om side - lørdag

Ja, også helt sikkert flere som jeg har glemt som jeg håper dere skal minne meg på.

Sist redigert av Mirasol : 31-08-13 kl 22:36. Årsak: Kom på flere, og føyer til!
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:53   #11
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stjernekamp neste lørdag.

Gammel 31-08-13, 21:54   #12
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Ja, Asbjørn Brekke ser jeg også, og Ylvis.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:58   #13
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Når det kommer til tv er jeg enkel. Bruker ikke Netflix eller denslags, og jeg ser veldig lite på tv. Men jeg gleder meg til det kommer ny sesong av Greys på tv2 om noen uker, da er det tirsdag igjen.

Er det sesong 10 som starter?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 22:01   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser hovedsaklig kun tvserier og gleder meg til nye sesonger av Homeland, Elementary, Grey's, The Good Wife, Bones, Criminal Minds og The Vampire Diaries. Av sitcoms så ser jeg The Bog Bang Theory, og det blir stas med nye episoder der også

Og kanskje vi kommer til å se Stjernekamp og muligens The Voice også. Idol Sverige hvis det begynner snart Men vi ser generelt lite tv på ordinær måte. Vi ser mye film med barna.

Gammel 31-08-13, 22:08   #15
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser mye.
Men har fått opptaker, så slipper unna med noe slavisk.

Greys
Glee
Drop dead diva (Går vel ikke på norsk tv, så streamer akkurat den over nett)
CSI
CSI NY
Inntauerene på South Beach. Har du ikke set det før så test en episode. På MAX hverdager kl 19 tror jeg.

Ser en del på TLC, som innebærer en del sånn amerikanske reality drama opplegg. Jeg liker de teite seriene.

Gammel 31-08-13, 22:08   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Gleder meg også til Grey's. Ellers liker jeg veldig godt 71 grader nord. Ungene elsker The Voice og Skal vi danse, så da blir det til at vi ser det også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 22:11   #17
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Idol Sverige hvis det begynner snart

Det har allerede begynt. Har vært 6 audition-episoder hittil. (Man, tirs, ons)

Gammel 31-08-13, 22:13   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Det har allerede begynt. Har vært 6 audition-episoder hittil. (Man, tirs, ons)

Æsj! Jaja, det er ikke det mest spennende sånn egentlig, så da begynner vi å se fra nå Nivået er generelt mye, mye høyere enn her til lands, så mye artigere å se!

Gammel 31-08-13, 22:16   #19
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Gleder meg forresten til nye serier som kommer i høst. Spesielt The blacklist:

(Kilde: youtube.com)

Kommer sikkert på en norsk kanal også, vil jeg tro. Den virker kjempespennende!

Gammel 31-08-13, 22:17   #20
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nå som Criminal Minds har tatt sesongpause så er det vel kun The Dome jeg nå følger med på. Ser fremt til Grays starter på igjen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.