Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Er det noen engelskkyndige som kan oversette en snutt for meg?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 19:55   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen engelskkyndige som kan oversette en snutt for meg?

Har en referanse til en leieboer som jeg skulle hatt på bedre engelsk enn det jeg kan prestere. Noen som kan hjelpe? Valgfri twist som belønning.

Gammel 06-08-13, 19:57   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen engelskkyndige som kan oversette en snutt for meg?

Banantwist!

Men det er ikke sikkert jeg er noe god på det, da. Prøver dog gjerne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:04   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan til og med gjøre det UTEN twist.

Gammel 06-08-13, 20:06   #4
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan alltid prøve

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:07   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Ole Brum har vært leietaker hos meg i tidsrommet 1. oktober 3247 til 26. desember 3249.

Leieobjektet var en 42 kvm leilighet i Hundremeterveien 41, Utlandet.

Brum betalte husleie punktlig i hht leieavtale.
Han tok godt vare på leilighet og innbo.
Brum sa selv opp leieforholdet.
Jeg kan trygt anbefale han til andre utleiere.

Gammel 06-08-13, 20:13   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ole Brum has been my tenant from October 1st 3247 until December 26th 3249.

The rent object is a 42 m2 apartment in Hundremeterveien 41, Utlandet.

Mr. Brum payed his rent punctually according to contract, and treated apartment and inventory with care.

It was his own decision to cancel his rental agreement.

I can without hesitation recommend mr. Brum to other landlords.

(He didn´t even steal our honey!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:18   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg hadde leid ut til han!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:20   #8
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brum has been a tenant of me during the period of....

The rent object was an 42 sqm apartment in .....
Brum paid rent on time according to the rent agreement.
He took excellent care of the apartment and its contents
Brum did himself terminate the rent agreement.
I will highly recommend him to other landlords.

Sist redigert av Anne : 06-08-13 kl 23:18.
Gammel 06-08-13, 20:21   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:33   #10
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ole Brum has been my tenant from October 1st 3247 until December 26th 3249.

The rent object is a 42 m2 apartment in Hundremeterveien 41, Utlandet.

Mr. Brum payed his rent punctually according to contract, and treated apartment and inventory with care.

It was his own decision to cancel his rental agreement.

I can without hesitation recommend mr. Brum to other landlords.

Jeg er stort sett enig i Maverick sin oversettelse. Kun et par små endringer hadde jeg gjort.
I stedet for "The rent object is a 42 m2 apartment in Hundremeterveien 41, Utlandet" ville jeg nok ha skrevet det enklere:
"He rented an appartment of 42 m2 in Hundremeterskogen 41, Utlandet"

og

"The tenant canceled the rental agreement at his own decision."

Gammel 06-08-13, 20:34   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Brum has been a tenant of me during the period of....

The rent object was an 42 sqm apartment in .....
Brum paid rent on time according to the rent agreement.
He tok excellent care of the apartment and its contents
Brum did himself terminate the rent agreement.
I will highly recommend him to other landlords.

Jepp, dette var en veldig bra oversettelse.

Gammel 06-08-13, 21:19   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Takk! Twist kommer i posten.

Gammel 06-08-13, 21:32   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ellers kunne du bare spurt Morgan og Ola-Conny. De er sjikkelig flinke i engelsk. :har akkurat sett de på tur i Texas:

Gammel 06-08-13, 23:19   #14
Anne

Anne sin avatar

Standard

To o i took Så endret litt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.