Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tynn dunjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-13, 14:10   #1
Tosor
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2013
Tosor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tynn dunjakke

Hei

Høsten nærmer seg (ihvertfall her i nord ) og jeg ønsker meg en helt tynn dunjakke. Noen som har anbefalninger å komme med?

Tosor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 10:34   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynn dunjakke

Jeg har en sort Moncler høst/vår dunjakke som jeg kjøpte for et par år siden. Før markedet eksploderte nærmest og alle leverandører har slike i sitt sortiment.

Moncler er nok desidert en av de dyreste, men den inneholder kun dun, dermed er den ultralett og blir bitteliten når jeg pakker den vekk i den medfølgende posen.

Jeg anbefaler Moncler, til tross for høy pris. Kvaliteten er utrolig god. Kan nevne at jeg har en marineblå høst/vår Moncler dunvest som er like fin etter 33 års bruk. Og den er brukt mye.

Gammel 10-08-13, 11:03   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynn dunjakke

Jeg har den helt tynneste fra Bergans, veldig fornøyd, men litt "sportslig" i uttrykket, jeg har også en fra vårens KappAhlkolleksjon, litt "penere". Helt ok til sitt bruk, men jeg hadde muligens valgt en annen variant nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.