|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i London... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonJeg ville aldri tatt med en åtteåring dit. Veldig stygge ekle scener. Det er mange år siden jeg var der, så det kan godt ha blitt enda verre. 39-åringer er jeg ikke så bekymret for, de må bare selv hva de tåler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonJeg var der som 10-åring og syns det var aldeles skrekkelig skummelt. Det kan ha endret seg mye siden den gang, så klart, men ikke planer om jeg hadde tatt med en 8-åring når de anbefaler 12 år. Da hadde jeg blitt oppe med 8-åringen og latt 14-åringen gå med mannen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonMulig jeg misforstod. Jeg var inne på nettsiden der i går og skjønte at det var 13års grense. At det ikke var noe vi selv kunne bedømme men jeg misforstod sikkert.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonSom det står i en annen av "reise til London"-trådene som er aktive nå, så er det mange som anbefaler å droppe Madam Tussaud. For mange er ryktet kulere enn den faktiske utstillingen.
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i London
Det er 30 år siden jeg var der altså, og da var det ikke noen fast aldersgrense. Jeg vet ikke om det er valgfritt nå. : presiserer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonJeg og åtteåringen droppet det, fordi åtteåringen ikke liker skrekk-greier. Mannen syns skrekkavdelingen var sterkt oppskrytt og ikke spesielt skremmende i det hele tatt. Det spørs vel hvem man spør tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i London... Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonJeg har også lest herinne nå at flere dropper kabinettet. Vi har aldri vært i London før så vi må ha med oss disse standardstedene. Om vi tar en tur til en gang, for å få med oss Harry Potter stedet så dropper vi nok disse kostbare attraksjonene.
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonVi var på Madame Tussauds i forrige uke og da ble 10-åringene våre stoppet og fikk beskjed om at de var for små. Det stod en dame og passet på at barn under 12 ikke gikk inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonNå skal ikke vi til Madame Tussauds når vi er i London om et par uker, men jeg kjenner jeg ble litt nysgjerrig på hva de ville gjort med mine to som blir 12 i starten av september og som begge virker eldre enn de er (jenta er 5-6 cm lengre enn meg og "voksen" i kroppen, gutten er grov i målet og nesten like høy som meg). Må man legitimere seg, liksom, eller tar de det på slumpen og spør?
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i London
De satser kanskje på at de aller fleste ikke liker å drille barna sine til å lyve?
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Skrekkavdelingen, Madame Tussauds i LondonKanskje.
![]() |
|
|