|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Appletv, hbonordic og iphone, går det?Svar ja, helst, ettersom appletv er nettopp innkjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?Du skal kunne dele det du ser på iPhonen, det kommer opp et lite firkantet symbol med pil i som lar deg velg utenhet, deriblant Apple-TV. Velger du den, så viser den hva du viser på iPhonen.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?Jeg får ikke firkantdingsen opp, det er der det er noe tull tror jeg. Når jeg ser fra hbo kommer det ikke opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?Sjekk om det ikke står noe om AirPlay under innstillingene på Apple-TVen.
![]() |
#5 |
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?HBO-appen har vel ikke AirPlay ennå, tror jeg. Mener å ha lest at HBO har fått endel pepper for å være så trege med det på plass.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?Ja, den er på. Og hvis jeg ser noe på NRKs nett-tv får jeg opp valget. Men ikke hbo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Appletv, hbonordic og iphone, går det?Da er det HBO som suger hoppetau, som vanlig.
![]() |
|
|