|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Barn som "velges"Jeg har en datter som alltid plukkes ut når hun befinner seg i store forsamlinger og de skal velge en unge eller to som vil opptre/bidra/konkurrere. Da mener jeg ikke at hun ofte velges. Hun velges ALLTID.
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Barn som "velges"Vet ikke, min eldste er samme type. Hun blir ikke ALLTID valgt, men definitivt veldig ofte. Hun blir også ofte intervjuet, tatt bilde av til avisen eller havner på TV, blir valgt til å synge solo og være konferansier eller lignende.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Barn som "velges"Når jeg skal plukke ut unger tar jeg ofte ikke den som veiver og hopper mest, men en som ser rimelig rolig ut, men som likevel er ivrig. Altså gjerne den på andre rad som ser intenst på meg og rekker opp hånda bestemt, men som ikke hyler eller hopper høyest.
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn som "velges"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg mistenker at Snuppa er mer i denne kategorien. Når vi spør henne, så er svaret "jeg bare smiler". Men jeg skjønner ikke hvorfor et smil gjør at hun blir valgt.
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
Og du skal ikke undervurdere evnen til å se folk rett inn i øynene. Da blir man lagt merke til. "Å ta tak i publikum med øynene" kalte de det da vi hadde drama valgfag husker jeg.
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Barn som "velges"Jeg har også en sånn en. Han som alltid kommer i avisa, bære faner, som plukkes ut til å synge solo, holde avskjedstaler ect.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Barn som "velges"Ofte vil jeg tro at snuppa sikkert har hatt øyenkontakt/smilt til den somskalvelge ut tidligere i showet. Da blir det lett slik at man velger vedkommende igjen når de får øyenkontakt igjen.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn som "velges"Jeg har også ei sånn jente, itillegg har hun masse flaks og vinner alltid noe på konkurranser og lodd. Største derimot er helt motsatt. Blir sjelden valgt ut og vinner nesten aldri noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|