|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Service fra Skatteetaten ...Hvis skatteetaten gjør en feil og motregner penger jeg skulle hatt tilbake på skatten mot et krav som ikke finnes, er det da greit at de retter opp feilen ved å sende meg en j***va UTBETALINGSGIRO?
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Service fra Skatteetaten ...Har du Skandiabanken? I hvert fall kunne man før sende det inn og satt over på konto kostandsfritt.
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Service fra Skatteetaten ...Research tilsier at det er gebyrfritt til egen bank. Men man må innfinne seg i said bank ... Dvs mellom 08 og 15. Så da trekker jeg bare beløpet for tapt arbeidstid, bensin og parkering på neste selvangivelse?
![]() |
#5 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Service fra Skatteetaten ...
Jeg mener at visse offentlige utbetalinger som kommer på utbetalingsblankett var gebyrfrie, deriblant tilgodehavende skatt. Men det kan være jeg tar feil/at opplysningene mine er utdatert.
![]() |
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Service fra Skatteetaten ...Jeg kan legge til at det informative brevet jeg fikk selvsagt ikke inneholdt noe i gaten: "sorry, tabbe av oss, du skal få pengene dine". Det sto bare at motregnet beløp var omdisponert. Og med liten skrift at det omdisponerte beløpet er utbetalt meg.
![]() |
|
|