|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Jeg skal fly en melkerute til Spania i morgen, og har en smule dårlig tid fra jeg går av flyet mitt i Oslo og entrer det som skal ta meg videre.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Det går direkte fly fra Trondheim til Malaga og fra Oslo til malaga, men så ender jeg opp med å fly Trondheim-Oslo-Munchen-Malaga.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?
Det skal jeg takle. Da har jeg bedre tid, og sånn.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Den går direkte, men med short connection kan du risikere at bagasjen kommer frem senere enn deg. Men pytt, du har vel reiseforsikring, og Malaga har bra shopping.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?jeg skal i bryllup, så kjolen min må i hvertfall komme fram til fredag.
![]() |
#9 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Så sant du har gjennomgående reise og du sjekkes inn fra A til D på første innsjekk så går bagasjen din hele veien ja. På vei hjem må du hente den på Gardermoen og sjekke den inn igjen.
![]() |
![]() |
#11 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Hos Norwegian får man ikke uten videre gjennomgående reise, da må man sjekke bagasjen inn på nytt på Gardermoen. *lært av bitter erfaring* |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Da kan du nok være trygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Må jeg sjekke inn/ut bagasje?Ta bryllupskjolen i håndbagasjen for sikkerhets skyld. Alt annet får du jo tak i der nede om ikke bagasjen skulle komme frem samtidig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|