|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
med mange baller i lufta
|
![]() Posten og postkasserVi fikk denne fine gullappen i postkassen i går:
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Posten og postkasserVi har i hytt og pine på husvegger mm i nabolaget. Slik har det vært i 10 år. Nå har vi fått skriv om at vi må sette opp stativ.
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Posten og postkasserDen lappen hadde jeg garantert ikke skjønt noe av, dersom jeg fant den klistret på en regning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Posten og postkasserHadde jeg fått et skikkelig brev, så hadde jeg også tatt det litt mer seriøst. Synes det er rimelig barnslig å skrive det på en slik lapp, uten å signere en gang. Jeg vet at postkasser i hytt og pine irriterer postbudene her, så det er sikkert skrevet på en dårlig dag. Bør jeg ta kontakt med Posten da?
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Posten og postkasserVi hadde, som eneste hus i gata, postkassen ved veien. De andre hadde den ved inngangspartiene sine. I fjor bygget vi nytt gjerde og ville flytte postkassa til dit alle andre har sin. Heldigvis kom postbudet forbi da vi holdt på, og jeg spurte for ordens skyld. Det skulle i følge han søkes om uansett - men siden jeg spurte og han (tydeligvis) var i godt humør fikk vi hans velsignelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Posten og postkasserNytt boligfelt her også, og i to-tre år hadde alle postkassene hengende på hus-/garasjevegger. I fjor sommer fikk vi et brev der de anmodet om at vi samlet postkassene. Ingen fikk ut fingern, så etter et halvt år fikk vi et nytt brev. Da var det heldigvis noen som tok tak og fikk ordnet to stativ. Vi har bl.a to snekkere i nabolaget, så de laget stativ ala dette:
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Posten og postkasserPosten ønsker vel å effektivisere og jeg forstår dem godt. Det er mindre belastende å gå ut en gang av bilen enn 25, tross alt
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Posten og postkasserNytt boligfelt her også. Her satte utbygger/kommue (?) opp like kasser til alle og stativ. Det ser veldig fint ut og er praktisk, store kasser.
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Posten og postkasserVi har på huseveggen innerst i en blindvei.
![]() |
|
|