|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Hvilken farge ville du valgt på Nissan Leaf, av disse to? | |||
Pearl White |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 33,87% |
Metallic Slate |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 66,13% |
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Pearl white eller Metallic Slate?Vi driver og bestiller den nye modellen av Nissan Leaf som kommer i august. Det siste jeg hørte nå er at vi kanskje skal ha Tecna-varianten. På de amerikanske sidene kan man velge en farge til som jeg ikke har sett i Norge før (Metallic Slate), så jeg er ikke helt sikker på om man kan velge den i Norge, men OM man kan det, hvilken hadde du valgt?
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Jeg har perlehvit Toyota IQ og kan ikke anbefale hvit bil hvis man ikke er veldig glad i å vaske bil.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Hvit. Svigerinnen min kjøpte akkurat hvit Leaf og den er virkelig fin å se på! Den grå ligner for mye på en bil jeg har på jobb som ikke er like fin ...
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Den grå er metallic, så ikke matt tror jeg.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Batmobile
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Kan med hånden på hjertet si vi aldri skal ha hvit (lys) bil igjen. Og vi har vask inkludert i dealen, så det står jo ikke på det heller. Lenge leve latskapen når man ikke engang evner å komme seg til vaskehallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Den var veldig fin i begge fargene - men siden jeg måtte velge, stemte jeg hvit.
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Jeg likte den hvite best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Den grå. Alle har hvit Leaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Den lyse var veldig fin. Tenk at jeg kan svare på et spørsmål under Autofil!!!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Likte den grå best av de to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Hadde tatt den grå |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Dette skulle ikke være lett. Spent på å høre fra bilselgeren om det faktisk GÅR å få den i den mørkegrå.
![]() |
#16 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Men ny hvit bil er kjempelekkert, det er jo det. :hjelpsom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Jeg hadde tatt den grå, og om den ikke er å oppdrive i Norge, så hadde jeg sett på ren hvit. Denne du ser på her synes jeg ser skitten ut.
![]() |
#18 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Jeg har stemt, men kan jo skrive det her også.
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Hvit er så kjedelig, syntes at den svarte tonen så awesome ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Pearl white eller Metallic Slate?Jeg hadde nok valgt alt annet enn hvit. (selv om det er pent, men jeg kjenner mine egne vaskevaner.)
![]() |
|
|