Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Pearl white eller Metallic Slate?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken farge ville du valgt på Nissan Leaf, av disse to?
Pearl White 21 33,87%
Metallic Slate 41 66,13%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 12:49   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pearl white eller Metallic Slate?

Vi driver og bestiller den nye modellen av Nissan Leaf som kommer i august. Det siste jeg hørte nå er at vi kanskje skal ha Tecna-varianten. På de amerikanske sidene kan man velge en farge til som jeg ikke har sett i Norge før (Metallic Slate), så jeg er ikke helt sikker på om man kan velge den i Norge, men OM man kan det, hvilken hadde du valgt?

Pearl White

Metallic Slate

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:01   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pearl white eller Metallic Slate?

Jeg har perlehvit Toyota IQ og kan ikke anbefale hvit bil hvis man ikke er veldig glad i å vaske bil. Men det ser kult ut da. :hjelpsom:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:13   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Er den svarte matt? Det synes jeg personlig ikke er særlig pent. Litt batmobil.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:16   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvit. Svigerinnen min kjøpte akkurat hvit Leaf og den er virkelig fin å se på! Den grå ligner for mye på en bil jeg har på jobb som ikke er like fin ...

Gammel 04-06-13, 13:32   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den grå er metallic, så ikke matt tror jeg.

minibolle mai 2012
Gammel 04-06-13, 14:05   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Batmobile

Jeg har mørk grå selv og ... den skjuler skitten ganske godt må jeg si.. (hvis dere er sånne som gnukker og gnir bilene hver eneste uke, kunne perlehvit virkelig vært lekkert)

Gammel 04-06-13, 14:12   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Grå bil er gull hvis man er som oss i hvert fall.. Sånn ørlite slobby.

Gammel 04-06-13, 15:24   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan med hånden på hjertet si vi aldri skal ha hvit (lys) bil igjen. Og vi har vask inkludert i dealen, så det står jo ikke på det heller. Lenge leve latskapen når man ikke engang evner å komme seg til vaskehallen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:45   #9
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var veldig fin i begge fargene - men siden jeg måtte velge, stemte jeg hvit.

Gammel 04-06-13, 17:12   #10
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte den hvite best. og så liker jeg at jeg slipper å vaske den.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:38   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Den grå. Alle har hvit Leaf.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:05   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Den lyse var veldig fin. Tenk at jeg kan svare på et spørsmål under Autofil!!!

Gammel 04-06-13, 18:23   #13
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte den grå best av de to!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:30   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hadde tatt den grå

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:36   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Dette skulle ikke være lett. Spent på å høre fra bilselgeren om det faktisk GÅR å få den i den mørkegrå.

minibolle mai 2012
Gammel 05-06-13, 10:50   #16
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ny hvit bil er kjempelekkert, det er jo det. :hjelpsom:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 14:27   #17
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde tatt den grå, og om den ikke er å oppdrive i Norge, så hadde jeg sett på ren hvit. Denne du ser på her synes jeg ser skitten ut.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 23:01   #18
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har stemt, men kan jo skrive det her også.

Jeg synes hvit er kult!

Gammel 06-06-13, 04:22   #19
Royal
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2013
Royal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvit er så kjedelig, syntes at den svarte tonen så awesome ut!

Royal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 06:57   #20
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok valgt alt annet enn hvit. (selv om det er pent, men jeg kjenner mine egne vaskevaner.)

Kan du dra kjapt fordelene med den nye utgaven, kontra den gamle?
Og hva med prisen, hvor mye dyrere er den?

(Jeg må også snart bytte bil, og det står nå mellom en slik og en rimeligere småbil ala Mitsubishi SpaceStar. Mannen mener miljøargumentet er litt loslitt all den tid Norge da enten eksporterer mindre strøm eller importerer mer - ergo er det kull man kjører på. Ja, jeg vet det er et litt søkt argument, og jeg tror at man ved å øke antall elbiler kan få opp øynene for å produsere mer ren strøm. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.