|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger sårt hjelp til å tyde diagram... (strikking)Nå står jeg faktisk helt bom fast her. Trodde jeg hadde lært meg å tyde diagram i strikkeoppskrifter, men nå må jeg ha hjelp.
![]() |
#2 |
snur
|
![]() Sv: Trenger sårt hjelp til å tyde diagram... (strikking)Slik jeg forstår det skal du strikke 3 vridd rett sammen uten å ta maskene av pinnen, ta ett kast på pinnen og strikk de samme tre vridd sammen en gang til. Da har du fortsatt tre masker. Høres merkelig ut men kan ikke være noe annet.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger sårt hjelp til å tyde diagram... (strikking)
Etter at jeg skrev innlegget her, så har hjernen jobbet på høygir, og jeg kommer frem til det samme.
![]() |
#4 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger sårt hjelp til å tyde diagram... (strikking)Bayone forklarte rett.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger sårt hjelp til å tyde diagram... (strikking)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|