Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

DuoLogic

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 14:03   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DuoLogic

Hvor selger de dette nå? Jeg sjekka i Sverige, Barnas hus og på Babyshop. Ser ikke ut til at noen selger det lenger?

Gammel 23-05-13, 14:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DuoLogic

lilleprinsen selger det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 14:07   #3
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, fantastisk. Fant det ut i det jeg posta her.

Gammel 23-05-13, 16:02   #4
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skal du ha det igjen?

Gammel 23-05-13, 16:08   #5
Levic

Levic sin avatar

Standard

Nei, det er venninnen min som skal ha det. De sleit maks å finne sete som passa i bilen. Var på Barnas Hus i går, og alle setene de prøvde, tok hele bilen og litt til. To lange mennesker i en liten personbil. De var helt utslitte og rådløse, og jeg øsa på med tips.
Prøvde mitt DL i bilen deres nå i dag, og det kunne ikke passa bedra. Så da kjøper de et sånt.

Vi har etter V i pappas bil.

Gammel 23-05-13, 16:47   #6
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har pleid å ha dem i Sverige? Sånn ellers har jeg bestilt nytt sete som er på plass i morgen, og bytter ut Duologic-setet vesla her har brukt i knappe to år. I tilfelle de er interssert i brukt.

Gammel 23-05-13, 16:59   #7
Levic

Levic sin avatar

Standard

De har pleid å ha i Sverige ja, men ser ikke ut som de har lenger.

De skulle kjøpe nytt, siden det er første barnet.
Hvorfor bytter du Mamaria?

Gammel 23-05-13, 17:19   #8
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vel, vesla har god plass i det, og setet skal være sikkert som bare det. Det er pluss siden. Samt at det jo går ganske greit å montere med isofix.

Jeg har vært ganske misfornøyd med spesielt selene. Det er kun tre innstillinger på selehøyden, hvilket gjør at det i perioder ikke sitter optimalt. I tillegg er det etter min mening litt for bredt mellom selene, så de har sklidd litt ut mot skuldrene selv med god stramming.

Sånn helt uvesentlig egentlig, så synes jeg også at det er ganske klumpete og at vesla kunne sittet bedre.

Jeg ønsker meg nå et litt nettere sete som gir god beinplass for lang brukstid, og tror og håper at maxway vil gi oss det. Har tidligere vært fornøyd med alt jeg har hatt av britax sine seter.

Gammel 23-05-13, 17:28   #9
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Nei, det er venninnen min som skal ha det. De sleit maks å finne sete som passa i bilen. Var på Barnas Hus i går, og alle setene de prøvde, tok hele bilen og litt til. To lange mennesker i en liten personbil. De var helt utslitte og rådløse, og jeg øsa på med tips.
Prøvde mitt DL i bilen deres nå i dag, og det kunne ikke passa bedra. Så da kjøper de et sånt.

Vi har etter V i pappas bil.

Ahaa, vi var veldig fornøyd med det vi hadde, M satt veldig fint i det fra nyfødt til 4år. Nesten så jeg skulle kjøpt det til E også, men endte med besafe isofix ett eller annet. E er litt liten for alderen så hun sitter fortsatt fint i sitt MaxiCosi

Gammel 23-05-13, 17:29   #10
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ok, ja skjønner.

Jeg var ikke helt fornøyd med det selv, og bruker det nå bare som ekstrasete. Det var nok uansett det beste alternativet for min venninne. De sleit virkelig med å få plass til bakovervendt. Helt umenneskelig trangt.

Gammel 23-05-13, 17:33   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

2ne, vi skal ha Besafe Izi kid x3 isofix nå. Bruker fortsatt Maxi Cosi, men skal selge det i juli.

Gammel 24-05-13, 00:23   #12
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jeg har vært ganske misfornøyd med spesielt selene. Det er kun tre innstillinger på selehøyden, hvilket gjør at det i perioder ikke sitter optimalt. I tillegg er det etter min mening litt for bredt mellom selene, så de har sklidd litt ut mot skuldrene selv med god stramming.

Akkurat dette var hovedårsaken til at DL gikk på trynet ut av huset her etter et halvt år og ble erstattet av IZI Kid X3 isofix.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.